V75 tips och andra gratis travtips

Här hittar du V75 tips och andra gratis travtips för kommande lopp med kusken . Samt statistik och resultat för senaste loppen som har tävlat i.

Aktuella/kommande tävlingsdagar

Datum Datum/bana/lopp Häst Distans/spår Rank
har inga kommande starter..

Nyheter för travkusk


Bodentravet var värd för onsdagens V86® och bjöd på fina tävlingar inramade av en fantastisk fin sommarkväll. Scandal Plays M..


Bodentravet var värd för onsdagens V86® och bjöd på fina tävlingar inramade av en fantastisk fin sommarkväll. Scandal Plays Minne ( V86-5) var den sportsliga höjdpunkten och årets vinnare av Norrbottens Stora Pris, Antonio Tabac, visade att han trivs i Boden.
Jörgen Westholm-tränade Antonio Tabac hade samma utgångsläge som senast då han satte banrekord (1.11,1) och Mika Forss i sulkyn kunde precis som då köra till sig ledningen.
Mika Forss fick köra i ett behagligt tempo och 1.12,8 första 500 dämpades till 1.15,4 vid varvningen. Därmed var konkurrenterna schack matt och Antonio Tabac kunde enkelt sticka undan över upploppet före Workout Wonder.
100 000 kronor var segern värd och segertiden blev enkla 1.13,2 över medeldistans, 2 140 meter autostart.

Fin comeback
Pichachu Face
svarade för en mycket fin comeback då han dominerade V86-1 från start till mål tillsammans med Kim Eriksson. Den åttaårige valacken var sylvass bakom startbilen och försvarade innerspåret mycket enkelt. Segertiden blev 1.11,6 över sprinterdistans, 1 640 meter autostart.
- Han är väldigt snabb ut och gillar innern, sa tränaren Jakob Croon.
I V86-2 bjöd på ett fantastiskt läckert upplopp där fyra hästar i bredd kom i mål i stort sett samtidigt. Målfotot gav segern till Guli Major före Nordby Elde, Vindbläsen och Torpa Pål.
Krister Söderholm satt i segersulkyn och tränar vinnaren gör Anne-Mari Fjällström.

Nöjd hemvändare
Inge B.Svärlig
var snabb från start i V86-3 men Petter Lundberg var tvungen att släppa ifrån sig ledningen efter ett halvvarv då favoriten Moogie kördes bestämt av Ove A Lindqvist.
Moogie fick sedan press av Junior Band sista varvet och in mot upploppet var favoriten slagen, men bakom hade Petter Lundberg hittat fritt spurtutrymme från rygg ledaren och Inge B.Svärlig spurtade sylvasst till fjärde raka segern. Hemvändaren Petter Lundberg var minst sagt nöjd och passerade mållinjen med högerarmen höjd i en läcker segergest.

Spetsvinnare
Ove A Lindqvist visade fina körhänder när han ledde V86-4 från start till mål bakom Oddsy. Det åttaåriga stoet visade samtidigt fin inställning som sträckte på sig sista biten till andra raka segern. Ove Eriksson tränar vinnaren.
Ledning från start till mål handlade det också om i V86-7 där Sandra Eriksson ledde var meter tillsammans med Swagger.
- Han vet vad han ska göra när bilen släpper fältet, konstaterade Sandra Eriksson nöjt efter tredje raka segern med egna uppfödningen Swagger.
V86-8 var ett försök i STL klass I och det blev en mycket bekväm spetsseger för Ulf Ohlsson bakom favoriten och hemmahästen Got To Dash. Petri Salmela tränar femåringen som belönades med kvällens största prischeck, 110 000 kronor.
- Det är helt avgörande att hästen var så lugn och fin, Det var lugna gatan och han var skyldig att vinna, sa Petri Salmela.

Överlägsen skräll
Kvällens mest överlägsna vinnare bjöd hemmatränaren Hanna Olofsson på i V86-6 där skrällen Mr Sånna såg oerhört löpsugen ut hela vägen.
Hanna Olofsson bytte ut andra utvändigt mot positionen utvändigt ledaren 1400 kvar och sedan in mot slutsvängen släppte hon av Mr Sånna och 24-oddsaren avgjorde loppet på ett par steg och försvann ifrån konkurrenterna. 
Utdelningen på V86 blev 84 226 kronor för åtta rätt, sju rätt gav 363 kronor och sex rätt 35 kronor.

Lars-Ove Pettersson, Kanal 75


Segervane Cleangame tog på onsdagen karriärens 35:e seger när han var ute på en ”joggingtur” på Enghien i Frankrike.&rdq..


Segervane Cleangame tog på onsdagen karriärens 35:e seger när han var ute på en ”joggingtur” på Enghien i Frankrike.
”Världens bäste valack” kördes av sin tränare Jean-Michel Bazire som gled till ledningen efter 900 meter och sedan blev det en enkel resa före Feliciano (rygg ledaren) och Tony Gio (riktigt vass slutspurt). Det var andra raka vinsten för Cleangame som vann på 1.14,5 över distansen 2875 meter. Segern var värd ungefär en halv miljon kronor.

Lars-Ove Pettersson, Kanal 75


Oliver Wilson hade en fin dag på galoppbanan när Jägersro var värd för onsdagens lunchtävlingar.Oliver Wilson vann fyra av dagens..


Oliver Wilson hade en fin dag på galoppbanan när Jägersro var värd för onsdagens lunchtävlingar.
Oliver Wilson vann fyra av dagens lopp och ståtar med imponerande 23 i segerprocent den här säsongen. Totalt har det blivit 22 segrar på 97 ritter. 18 av segrarna är tagna på svensk mark och Oliver Wilson är sexa på den listan som toppas av Elione Chaves med 31 årssegrar.

Segerrikaste ryttare 2020 på svenska galoppbanor
1) Elione Chaves – 31-41-18
2) Per-Anders Gråberg – 25-18-28
3) Martin Rodriguez – 20-13-14
4) Jacob Johansen – 19-24-17
5) Shane Karlsson – 18-18-9
6) Oliver Wilson – 18-12-15
7) Ulrika Holmquist – 14-9-15
8) Carlos Lopez – 12-7-10
9) Chrisophe Lamy – 10-9-10
10) Emma Nordin – 10-8-5
 

Siffror till och med 12 augusti 2020

Lars-Ove Pettersson, Kanal 75


Det har blivit dags för E3-finaler över sprinterdistans som kryddar lördagens V75-omgång på Romme. Förstapriset i respektive fin..


Det har blivit dags för E3-finaler över sprinterdistans som kryddar lördagens V75-omgång på Romme. Förstapriset i respektive final är 950 000 kronor och i storavdelningen är Chablis Ribb en av de hetaste kandidaterna. Detta efter att hon vunnit sitt försök lekande lätt från ledningen. Det startsnabba damen har vunnit fyra lopp på tio starter och varit bland de tre främsta i sju av dem. Hon närmar sig miljonen i insprungna pengar och treårsstoet är en av de mest talangfulla unghästar som Leif Witasp har tränat.
– Jag har tränat många bra hästar i min karriär. Men Chablis Ribb tillhör helt klart toppskiktet, säger Leif Witasp som har varit proffstränare sedan 1980.
– Hon har en jättetalang och alla egenskaper för det här. Hon har vunnit mycket på att hon är startsnabb och travsäker. Laddar man lite med henne kan hon öppna rejält. Hästen har aldrig galopperat i lopp någon gång och jag kan inte minnas att hon ens har galopperat i jobb någon gång.
Om du beskriver hästen ytterligare, hur låter det då?
– Hon är ganska enkelt att ha och göra med. Som travare är det aldrig något krångel. Hon är lättlärd och det finns mycket positivt över hästen. Det enda är hon är lite speciell med att hon vill inte gå med vem som helst i hagen. Men det har ju tjejerna lärt sig vilka hästar som hon passar bäst ihop med.

"Inte riktigt frisk – trea ändå i E3-finalen"
Chablis Ribb var näst senast trea i E3-finalen över medeldistans på Bergsåker i slutet av juni. Men trots tredjeplats bakom vinnande Barbro Kronos var hon inte som bäst den dagen.
– Hon var inte riktigt frisk och hade lite feber. Hon hostade och snorade efter loppet. Det kändes i loppet att hästen gav upp lite väl tidigt. Så med tanke på att hon inte var kurant var det väldigt bra gjort att bli trea, säger Witasp.
– Hon fick stå över en vecka efter det och sedan har vi tränat på hela tiden.
Vad säger du om segern i försöket till korta E3 senast när hon ledde runt om?
– Jag körde ingenting från början och sedan förvånade mig med att vara bättre än jag trodde. Hon hade varit borta i en månad och bara fått ett rejält jobb mellan starterna. Som hon har varit tidigare så blir hästen ytterligare lite vassare till den här starten. Hon kändes också fin i måndagsjobbet.

"Kan inte fega ur nu – tror på bra chans"
Leif Witasp hade turen att få välja spår först när lottningen ägde rum till finalen. Han var snabb nog att ta innerspåret och det är således ett drömläge för startsnabba Chablis Ribb.
– Jag siktar på att försvara innerspåret och om jag kan sitta i ledningen bör det räcka för att slåss om segern. Innerspåret bakom bilen på Romme är bra tycker jag. Den här hästen är också så att jag bara kan släppa in henne bakom vingen och så följer hon bilen.
– Det är klart att jag måste tro på bra chans. Speciellt när vi fick det här läget. Jag kan inte fega ur nu, säger Leif Witasp med ett skratt.
Några ändringar i balans och utrustning?
– Eventuellt blir det ett halvstängt norskt huvudlag istället för öppet som hon har haft på slutet. Hon gick med helstängt i början av karriären men blev lite för vass då. Vi ska prova det i ett jobb på torsdag så får vi se hur det blir. Inga ändringar i övrigt, barfota fram och urryckare. Jag har bara dragit tussarna en gång och det var i förra E3-finalen.

Michael Carlsson, Kanal 75


Det är jackpot i onsdagens V86-omgång där 14 miljoner kronor väntar på en ensam vinnare med åtta rätt.Miljonspelet gä..


Det är jackpot i onsdagens V86-omgång där 14 miljoner kronor väntar på en ensam vinnare med åtta rätt.
Miljonspelet gästspelar på Boden-travet och hemmalaget har det väl förspänt. En av dem är Sandra Eriksson, som selar ut tre egentränade av sitt fem hästar stora stall. Hon kör dessutom ytterligare en betrodd häst på V86. 30-årige Sandra blev mamma till sonen Philip för exakt ett år sedan och är nu igång och kör lopp för fullt igen. Så här säger hon om onsdagskvällens omgång då hon återigen är i hetluften.
– Jag tycker det ser spännande ut. Jag har några fina hästar att köra. Några halvchanser och en riktigt bra chans. Så jag hoppas på en fin kväll, säger Sandra Eriksson.

”Första barfota runt om – utmanar om segern”
Boden-tränaren kommenterar sina styrningar i tur och ordning.
– Antonio America (V86-1) har gjort två starter efter ett långt uppehåll. Först blev det galopp men senast gjorde han ett väldigt bra lopp. Kusken var otroligt nöjd med honom även om han bara blev sexa. Han sa att hade han gått på tidigare så hade hästen kunnat vara etta eller tvåa. Han har känts fin i träningen efteråt och jag tror att formen är god. Nu kan jag tycka att 1600 meter är i kortaste laget för honom och jag tycker väl att Berghs häst har varit ruggigt bra. Jag har stor respekt för den men kommer att ladda framåt. Han får kanske svårt att räcka till seger över den här distansen men bör kunna tjäna fina pengar, säger Sandra Eriksson.
– Vännfors Stjärna (V86-4) är en av de som kan utmana om segern. De ska rycka skorna runt om på henne för första gången och det tror jag gynnar hästen mycket. Jag tycker att det är fyra, fem hästar som sticker ut i loppet som kan vinna och hon är en av dom. Det ser ut som en spännande uppgift.

”Kommer vara ännu bättre nu – min bästa chans”
– Swagger (V86-7)
har vunnit två lätta segrar och går framåt med varje lopp. Jag tror att han kommer att vara ännu bättre nu. Det är min bästa chans i omgången, dels på grund av läget men även att motståndet är ganska överkomligt. Hästen är så pass fin för dagen att jag tror på bra chans. Han är snabb från start och jag hoppas få en bra position. Kommer han till ledningen vore det allra bäst, men han går bra bakifrån också. Inga ändringar.
– Don Draper (V86-8) har varit riktigt bra i två raka segrar och fått göra grovjobbet själv. Hästen är bra i ordning och kan absolut vara med och segerstrida mot det här gänget men då behöver han nog lite hjälp på vägen. Det är tuffare motstånd än tidigare och dessutom har han spår lite långt ut på vingen. Han går som han gjorde senast och vi ändrar inget, säger Sandra Eriksson.

Michael Carlsson, Kanal 75


Jägersrotränaren selar ut en duo och mest intressant på förhand är förstås fjolårets danske kriterievinnare Empire (V..


Jägersrotränaren selar ut en duo och mest intressant på förhand är förstås fjolårets danske kriterievinnare Empire (V5-1), som kommer till derbykvalet med tre raka segrar varav de två senaste i år. Empire fick spår 3 kom startbilen i sitt försök och han körs av Ken Ecce. Empire har vunnit 9 av 13 starter i karriären och tjänat 1 847 942 kronor.
I det tredje derbyförsöket av fyra hoppas Tomas Malmqvist på Eric The Eel (V5-5) som även han startar från spår 3 bakom startbilen. Eric The Eel har 7 segrar på 20 starter i karriären som hittills inbringat 869 079 kronor. Hingsten får precis som i årets fem tidigare startar Jeppe Juel i sulkyn.
I kvalen i stoklassen selar Tomas Malmqvist ut Expensive Attitude (V5-4). Expensive Attitude, som vunnit 2 av 13 lopp i karriären och tjänat 185 865 kronor, körs av Birger Jörgensen och lottades till spår 7 bakom startbilen.
Tomas Malmqvist har vunnit det danska travderbyt två gånger: Tumble Dust (2014) och Nice Little Ärt (2009). Det har även blivit en tränarseger i derbystoet: Ragna Opal (2012).

Lars-Ove Pettersson, Kanal 75

Tidigare tävlingsdagar

Datum Datum/bana/lopp Häst Distans/spår Rank Plac. Tid Odds
2015-12-21 2015-12-21 Färjestad-5 Jas S.S. Jas S.S.   [v 5] 2660/14 0 20.4g 1694
2015-12-20 2015-12-20 Örebro-9 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 4] 1609/11 str
2015-12-20 2015-12-20 Örebro-1 Gripen S.S. Gripen S.S.   [v 3] 2140/8 0 g 310
2015-12-14 2015-12-14 Färjestad-6 Bell S.S. Bell S.S.   [s 3] 2140/1 0 g 312
2015-12-06 2015-12-06 Färjestad-1 Gripen S.S. Gripen S.S.   [v 3] 2140/9 5 18.8 458
2015-11-30 2015-11-30 Färjestad-1 Bell S.S. Bell S.S.   [s 3] 2140/4 0 20.0 572
2015-11-29 2015-11-29 Örebro-2 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 4] 2100/8 str
2015-11-19 2015-11-19 Romme-4 Jas S.S. Jas S.S.   [v 5] 2140/9 0 17.7 1120
2015-11-13 2015-11-13 Romme-1 Bell S.S. Bell S.S.   [s 3] 2140/1 5 19.8 280
2015-11-08 2015-11-08 Eskilstuna-12 Bell S.S. Bell S.S.   [s 3] 2140/5 0 g 603
2015-10-06 2015-10-06 Eskilstuna-1 Bell S.S. Bell S.S.   [s 3] 2140/1 0 g 535
2015-10-01 2015-10-01 Örebro-8 Jas S.S. Jas S.S.   [v 5] 2140/1 0 19.8g 990
2015-10-01 2015-10-01 Örebro-5 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 4] 1609/2 6 13.9 69
2016-10-02 2016-10-02 Årjäng-5 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 5] 1640/6 D 0 14.5 417
2016-09-17 2016-09-17 Eskilstuna-3 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 5] 2140/2 C 7 16.2 150
2016-09-08 2016-09-08 Örebro-9 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 5] 2140/6 D 0 15.8 72
2016-09-08 2016-09-08 Örebro-8 Jas S.S. Jas S.S.   [v 6] 1609/10 B 0 17.4g 520
2016-08-21 2016-08-21 Årjäng-10 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 5] 2140/6 D 0 13.9 170
2016-08-20 2016-08-20 Örebro-4 Jas S.S. Jas S.S.   [v 6] 2640/5 D 0 g 1383
2016-08-19 2016-08-19 Örebro-3 Bell S.S. Bell S.S.   [s 4] 2140/8 D 0 24.2g 789
2016-08-09 2016-08-09 Årjäng-3 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 5] 1640/6 D 1 13.8 131
2016-08-08 2016-08-08 Färjestad-10 Jas S.S. Jas S.S.   [v 6] 2140/14 A 0 g 79
2016-08-01 2016-08-01 Årjäng-3 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 5] 2160/4 C 1 15.3 34
2016-07-29 2016-07-29 Solvalla-9 Jas S.S. Jas S.S.   [v 6] 2160/7 B 8 15.7 563
2016-07-21 2016-07-21 Örebro-4 Jas S.S. Jas S.S.   [v 6] 2100/10 C 3 16.6 47
2016-07-19 2016-07-19 Solvalla-7 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 5] 2140/10 D 5 15.0 537
2016-07-12 2016-07-12 Eskilstuna-4 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 5] 2140/8 B 7 17.6g 80
2016-07-10 2016-07-10 Lindesberg-6 Jas S.S. Jas S.S.   [v 6] 2140/2 B 1 16.7 67
2016-07-01 2016-07-01 Solvalla-3 Jas S.S. Jas S.S.   [v 6] 2160/15 C 6 16.4 2280
2016-07-01 2016-07-01 Solvalla-5 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 5] 2140/8 C 0 15.7 1746
2016-06-19 2016-06-19 Eskilstuna-5 Bell S.S. Bell S.S.   [s 4] 2140/11 C 0 g 771
2016-06-19 2016-06-19 Axevalla-6 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 5] 2140/12 C str
2016-06-18 2016-06-18 Lindesberg-4 Jas S.S. Jas S.S.   [v 6] 2140/12 B 0 19.3g 559
2016-06-12 2016-06-12 Mantorp-6 Jas S.S. Jas S.S.   [v 6] 2160/9 C 3 16.9g 541
2016-06-06 2016-06-06 Lindesberg-3 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 5] 1640/12 C 6 15.2 264
2016-05-27 2016-05-27 Åmål-3 Jas S.S. Jas S.S.   [v 6] 2480/2 D str
2016-05-26 2016-05-26 Örebro-1 Alenia S.S. Alenia S.S.   [s 3] 2140/10 B str
2016-05-15 2016-05-15 Årjäng-5 Jas S.S. Jas S.S.   [v 6] 2140/6 B 8 17.9g 155
2016-05-13 2016-05-13 Romme-2 Alenia S.S. Alenia S.S.   [s 3] 2140/12 C 0 20.5 1479
2016-05-10 2016-05-10 Axevalla-3 Bell S.S. Bell S.S.   [s 4] 2140/1 C str
2016-05-02 2016-05-02 Årjäng-9 Jas S.S. Jas S.S.   [v 6] 2160/10 D 6 18.4g 776
2016-05-02 2016-05-02 Årjäng-3 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 5] 1640/7 B 7 15.0 129
2016-04-15 2016-04-15 Solvalla-8 Gripen S.S. Gripen S.S.   [v 4] 2140/10 D 6 17.8 2192
2016-04-11 2016-04-11 Mantorp-3 Jas S.S. Jas S.S.   [v 6] 2140/3 D 0 17.5g 697
2016-04-11 2016-04-11 Mantorp-2 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 5] 1640/6 D 6 13.9 348
2016-04-04 2016-04-04 Mantorp-7 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 5] 1640/8 D 0 g 560
2016-04-01 2016-04-01 Örebro-1 Gripen S.S. Gripen S.S.   [v 4] 2100/4 C 0 g 210
2016-03-30 2016-03-30 Årjäng-7 Jas S.S. Jas S.S.   [v 6] 2140/5 D 7 17.6g 372
2016-03-22 2016-03-22 Axevalla-7 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 5] 2140/3 D str
2016-03-14 2016-03-14 Mantorp-3 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 5] 2160/15 C 4 16.6 844
2016-03-14 2016-03-14 Färjestad-7 Jas S.S. Jas S.S.   [v 6] 2140/1 D 0 g 1041
2016-02-29 2016-02-29 Färjestad-5 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 5] 1640/7 C 0 g 223
2016-02-22 2016-02-22 Färjestad-2 Gripen S.S. Gripen S.S.   [v 4] 2140/1 D str
2016-02-17 2016-02-17 Solvalla-6 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 5] 2140/4 D 6 15.1 666
2016-02-04 2016-02-04 Örebro-2 Gripen S.S. Gripen S.S.   [v 4] 2140/4 D 0 23.0g 855
2016-01-27 2016-01-27 Örebro-3 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 5] 2140/3 D 0 g 675
2016-01-26 2016-01-26 Eskilstuna-1 Gripen S.S. Gripen S.S.   [v 4] 2140/7 C 0 22.9g 637
2016-01-14 2016-01-14 Eskilstuna-5 Gripen S.S. Gripen S.S.   [v 4] 2140/5 D str
2016-01-05 2016-01-05 Örebro-2 Jas S.S. Jas S.S.   [v 6] 2160/8 C 0 g 258
2016-01-04 2016-01-04 Färjestad-8 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 5] 2140/10 D 0 17.1 389
2016-01-04 2016-01-04 Färjestad-1 Gripen S.S. Gripen S.S.   [v 4] 2140/8 C 0 22.1g 733
2017-12-19 2017-12-19 Örebro-5 Lansen S.S. Lansen S.S.   [v 4] 2140/1 D 0 21.0g 505
2017-12-11 2017-12-11 Färjestad-8 Jas S.S. Jas S.S.   [v 7] 2140/6 C 2 17.3 46
2017-12-11 2017-12-11 Färjestad-2 Lansen S.S. Lansen S.S.   [v 4] 2140/1 D 0 g 133
2017-12-11 2017-12-11 Färjestad-9 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 6] 2160/12 D 7 16.9 307
2017-11-28 2017-11-28 Eskilstuna-5 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 6] 1640/11 D str
2017-11-22 2017-11-22 Solvalla-3 Alenia S.S. Alenia S.S.   [s 4] 2140/5 C str
2017-11-13 2017-11-13 Färjestad-9 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 6] 2140/3 C 4 16.0 225
2017-11-13 2017-11-13 Färjestad-7 Jas S.S. Jas S.S.   [v 7] 2140/7 C 0 g 411
2017-11-06 2017-11-06 Färjestad-10 Alenia S.S. Alenia S.S.   [s 4] 2140/2 C 0 18.8g 232
2017-11-02 2017-11-02 Örebro-5 Jas S.S. Jas S.S.   [v 7] 2140/4 D 6 16.7 445
2017-10-26 2017-10-26 Axevalla-7 Jas S.S. Jas S.S.   [v 7] 2140/10 D 6 17.6 386
2017-10-10 2017-10-10 Axevalla-6 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 6] 2140/6 D str
2017-10-07 2017-10-07 Åmål-2 Jas S.S. Jas S.S.   [v 7] 2480/10 B 0 g 80
2017-10-02 2017-10-02 Mantorp-9 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 6] 2140/10 D 7 16.3 442
2017-09-29 2017-09-29 Axevalla-6 Jas S.S. Jas S.S.   [v 7] 2140/1 D 0 17.1 675
2017-09-16 2017-09-16 Mantorp-5 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 6] 1640/4 D 7 14.1 94
2017-09-14 2017-09-14 Örebro-8 Alenia S.S. Alenia S.S.   [s 4] 2140/1 D 0 20.0 776
2017-09-11 2017-09-11 Färjestad-8 Jas S.S. Jas S.S.   [v 7] 2140/11 D 6 16.6 973
2017-09-07 2017-09-07 Åmål-2 Alenia S.S. Alenia S.S.   [s 4] 2080/6 C str
2017-08-28 2017-08-28 Färjestad-9 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 6] 2140/9 D 0 16.1 762
2017-08-28 2017-08-28 Färjestad-8 Alenia S.S. Alenia S.S.   [s 4] 2140/11 C 0 16.3 539
2017-08-28 2017-08-28 Färjestad-4 Jas S.S. Jas S.S.   [v 7] 2140/11 D 7 16.0 472
2017-08-13 2017-08-13 Arvika-7 Bell S.S. Bell S.S.   [s 5] 2100/10 D str
2017-08-13 2017-08-13 Arvika-5 Alenia S.S. Alenia S.S.   [s 4] 2100/8 C 2 18.4 73
2017-07-27 2017-07-27 Lindesberg-3 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 6] 2140/9 D 0 17.8 398
2017-07-24 2017-07-24 Arvika-3 Alenia S.S. Alenia S.S.   [s 4] 2100/5 D 2 17.0 267
2017-07-17 2017-07-17 Lindesberg-6 Alenia S.S. Alenia S.S.   [s 4] 2140/11 C 0 19.1 772
2017-07-17 2017-07-17 Lindesberg-5 Bell S.S. Bell S.S.   [s 5] 2140/7 C 0 g 668
2017-07-17 2017-07-17 Lindesberg-2 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 6] 1640/9 D 5 15.1 239
2017-07-09 2017-07-09 Lindesberg-10 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 6] 2140/5 C 1 15.6 30
2017-07-03 2017-07-03 Årjäng-9 Alenia S.S. Alenia S.S.   [s 4] 2140/1 C 5 17.9 120
2017-06-21 2017-06-21 Färjestad-6 Alenia S.S. Alenia S.S.   [s 4] 2140/3 D 3 16.8 798
2017-06-21 2017-06-21 Färjestad-2 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 6] 1640/12 D 0 13.6 1378
2017-06-20 2017-06-20 Axevalla-1 Jas S.S. Jas S.S.   [v 7] 2640/5 D 0 g 1101
2017-06-08 2017-06-08 Örebro-5 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 6] 2140/5 D 7 15.8 823
2017-06-08 2017-06-08 Örebro-2 Jas S.S. Jas S.S.   [v 7] 2160/7 C 0 19.4g 697
2017-06-06 2017-06-06 Lindesberg-10 Alenia S.S. Alenia S.S.   [s 4] 2140/5 D 6 20.2 207
2017-06-06 2017-06-06 Lindesberg-8 Edens Zolo Edens Zolo   [s 7] 1640/8 D 8 16.8 501
2017-05-29 2017-05-29 Färjestad-10 Jas S.S. Jas S.S.   [v 7] 2160/4 D 0 17.3g 1186
2017-05-01 2017-05-01 Färjestad-8 Alenia S.S. Alenia S.S.   [s 4] 2140/3 D 0 18.6 287
2017-04-14 2017-04-14 Färjestad-3 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 6] 2140/8 C str
2017-04-06 2017-04-06 Färjestad-9 Alenia S.S. Alenia S.S.   [s 4] 2140/5 B 0 21.5g 190
2017-03-31 2017-03-31 Solvalla-2 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 6] 2140/7 C 3 16.0 137
2017-03-27 2017-03-27 Färjestad-1 Alenia S.S. Alenia S.S.   [s 4] 2140/10 B 0 18.4 797
2017-03-21 2017-03-21 Axevalla-6 Jas S.S. Jas S.S.   [v 7] 2640/2 D 0 g 1205
2017-03-07 2017-03-07 Örebro-7 Jas S.S. Jas S.S.   [v 7] 2140/7 B 0 g 43
2017-03-06 2017-03-06 Färjestad-2 Alenia S.S. Alenia S.S.   [s 4] 2140/9 B 4 19.1 402
2017-03-06 2017-03-06 Eskilstuna-3 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 6] 1640/9 B str
2017-01-30 2017-01-30 Färjestad-1 Alenia S.S. Alenia S.S.   [s 4] 2140/7 B str
2017-01-14 2017-01-14 Örebro-1 Alenia S.S. Alenia S.S.   [s 4] 2140/5 D 4 18.9 501
2018-12-16 2018-12-16 Örebro-2 Cornell S.S. Cornell S.S.   [s 3] 2140/9 C 5 19.3 762
2018-12-16 2018-12-16 Örebro-6 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 7] 1609/1 C 0 15.9 197
2018-12-16 2018-12-16 Örebro-10 Jas S.S. Jas S.S.   [v 8] 2100/5 B 0 19.5g 178
2018-12-03 2018-12-03 Färjestad-2 Hera S.S. Hera S.S.   [s 3] 2140/8 C 6 22.0g 627
2018-12-02 2018-12-02 Mantorp-5 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 7] 1640/6 C 4 15.2 397
2018-11-26 2018-11-26 Färjestad-1 Lansen S.S. Lansen S.S.   [v 5] 2140/3 B 6 19.3 131
2018-11-26 2018-11-26 Färjestad-10 Jas S.S. Jas S.S.   [v 8] 1640/4 B 1 13.7 173
2018-11-23 2018-11-23 Axevalla-3 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 7] 1640/9 D 7 13.4 530
2018-11-18 2018-11-18 Färjestad-4 Jas S.S. Jas S.S.   [v 8] 2660/11 C 6 16.2 816
2018-11-17 2018-11-17 Örebro-3 Cornell S.S. Cornell S.S.   [s 3] 2140/10 C 0 g 417
2018-11-11 2018-11-11 Eskilstuna-4 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 7] 2140/3 D 6 14.8 253
2018-11-11 2018-11-11 Eskilstuna-12 Lansen S.S. Lansen S.S.   [v 5] 2140/4 C 3 18.7 581
2018-11-10 2018-11-10 Eskilstuna-12 Hera S.S. Hera S.S.   [s 3] 2140/1 D 0 g 567
2018-11-02 2018-11-02 Örebro-1 Lansen S.S. Lansen S.S.   [v 5] 2100/7 C 4 18.8 210
2018-11-02 2018-11-02 Örebro-2 Hera S.S. Hera S.S.   [s 3] 2140/9 C 7 19.3 633
2018-11-02 2018-11-02 Örebro-9 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 7] 1609/2 D 6 14.1 535
2018-11-01 2018-11-01 Färjestad-6 Eclipse S.S. Eclipse S.S.   [s 5] 2140/4 D 4 18.6 488
2018-10-29 2018-10-29 Eskilstuna-6 Jas S.S. Jas S.S.   [v 8] 2640/3 D 0 22.0g 897
2018-10-25 2018-10-25 Örebro-1 Eclipse S.S. Eclipse S.S.   [s 5] 2100/10 C 0 20.9g 595
2018-10-25 2018-10-25 Örebro-3 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 7] 2140/4 C 1 15.8 114
2018-10-25 2018-10-25 Örebro-11 Alenia S.S. Alenia S.S.   [s 5] 2100/1 D str
2018-10-20 2018-10-20 Örebro-12 Cornell S.S. Cornell S.S.   [s 3] 2140/9 D 8 20.0 1348
2018-10-14 2018-10-14 Åmål-7 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 7] 2080/12 D 0 14.6 1000
2018-10-12 2018-10-12 Romme-3 Hera S.S. Hera S.S.   [s 3] 2160/9 D 0 19.9 593
2018-10-10 2018-10-10 Solvalla-8 Jas S.S. Jas S.S.   [v 8] 1640/1 D 0 g 668
2018-10-05 2018-10-05 Örebro-2 Lansen S.S. Lansen S.S.   [v 5] 2140/3 D 0 g 545
2018-09-25 2018-09-25 Eskilstuna-6 Jas S.S. Jas S.S.   [v 8] 1640/11 B 1 14.7 121
2018-09-25 2018-09-25 Eskilstuna-7 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 7] 2140/5 B 2 14.5 99
2018-08-27 2018-08-27 Åmål-5 Eclipse S.S. Eclipse S.S.   [s 5] 2080/11 B 0 20.8 1133
2018-08-25 2018-08-25 Eskilstuna-9 Jas S.S. Jas S.S.   [v 8] 2140/8 D 0 15.7 121
2018-08-20 2018-08-20 Färjestad-2 Hera S.S. Hera S.S.   [s 3] 2140/11 C 7 18.2 885
2018-08-20 2018-08-20 Färjestad-3 Alenia S.S. Alenia S.S.   [s 5] 1640/7 D 0 19.0 590
2018-08-18 2018-08-18 Mantorp-3 Jas S.S. Jas S.S.   [v 8] 2140/10 D 4 15.6 107
2018-08-16 2018-08-16 Örebro-5 Eclipse S.S. Eclipse S.S.   [s 5] 2140/3 B 0 g 1562
2018-08-07 2018-08-07 Årjäng-2 Alenia S.S. Alenia S.S.   [s 5] 1640/6 D 5 17.7 660
2018-08-07 2018-08-07 Årjäng-6 Eclipse S.S. Eclipse S.S.   [s 5] 2140/3 D 0 19.6g 634
2018-08-03 2018-08-03 Örebro-2 Hera S.S. Hera S.S.   [s 3] 2100/12 C 6 18.0 1533
2018-07-26 2018-07-26 Lindesberg-3 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 7] 2160/6 B str
2018-07-26 2018-07-26 Lindesberg-9 Hera S.S. Hera S.S.   [s 3] 2140/2 D 7 18.0 2550
2018-07-19 2018-07-19 Arvika-7 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 7] 2100/6 C 6 15.8 604
2018-07-17 2018-07-17 Lindesberg-6 Jas S.S. Jas S.S.   [v 8] 2660/5 D 8 17.9 1161
2018-07-13 2018-07-13 Årjäng-1 Lansen S.S. Lansen S.S.   [v 5] 2140/1 D 0 g 868
2018-07-06 2018-07-06 Arvika-8 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 7] 2100/1 C 4 16.7 232
2018-06-27 2018-06-27 Åmål-9 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 7] 2080/4 C 0 g 679
2018-06-18 2018-06-18 Örebro-3 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 7] 1609/5 B 6 13.9 616
2018-06-18 2018-06-18 Örebro-5 Hera S.S. Hera S.S.   [s 3] 2140/9 B 6 19.5 572
2018-06-04 2018-06-04 Färjestad-6 Hera S.S. Hera S.S.   [s 3] 2140/2 C 0 19.6 244
2018-06-02 2018-06-02 Mantorp-4 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 7] 2160/15 B 0 14.9 1187
2018-05-28 2018-05-28 Färjestad-9 Alenia S.S. Alenia S.S.   [s 5] 2140/3 C str
2018-05-18 2018-05-18 Romme-1 Hera S.S. Hera S.S.   [s 3] 2140/11 D 8 18.7 1197
2018-05-16 2018-05-16 Solvalla-6 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 7] 1640/6 B 0 12.6 428
2018-05-15 2018-05-15 Örebro-8 Alenia S.S. Alenia S.S.   [s 5] 1609/8 D 0 16.0 866
2018-05-07 2018-05-07 Färjestad-1 Hera S.S. Hera S.S.   [s 3] 2140/6 D 0 g 168
2018-05-05 2018-05-05 Örebro-3 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 7] 2160/6 D 3 14.4 500
2018-05-01 2018-05-01 Åmål-8 Alenia S.S. Alenia S.S.   [s 5] 2080/4 D 4 18.5 255
2018-04-23 2018-04-23 Färjestad-3 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 7] 2140/1 D 1 15.0 234
2018-04-18 2018-04-18 Solvalla-3 Alenia S.S. Alenia S.S.   [s 5] 2140/6 C 4 17.3 794
2018-04-13 2018-04-13 Mantorp-5 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 7] 1640/7 D 7 14.8 1235
2018-04-09 2018-04-09 Färjestad-2 Alenia S.S. Alenia S.S.   [s 5] 2140/4 B 3 18.2 180
2018-04-06 2018-04-06 Örebro-5 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 7] 1609/12 D 0 15.9 1565
2018-03-21 2018-03-21 Färjestad-4 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 7] 2140/6 D 7 17.7 563
2019-12-23 2019-12-23 Färjestad-5 Cornell S.S. Cornell S.S.   [s 4] 2160/5 D str
2019-12-05 2019-12-05 Axevalla-2 Cornell S.S. Cornell S.S.   [s 4] 2160/13 B str
2019-12-01 2019-12-01 Örebro-9 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 8] 2100/4 D 0 15.4 992
2019-11-23 2019-11-23 Örebro-7 Hera S.S. Hera S.S.   [s 4] 2100/11 D 0 20.2 1068
2019-11-23 2019-11-23 Örebro-9 Jas S.S. Jas S.S.   [v 9] 2100/10 C 0 17.6 615
2019-11-20 2019-11-20 Solvalla-4 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 8] 2140/10 D 0 16.5 1116
2019-11-01 2019-11-01 Färjestad-3 Hera S.S. Hera S.S.   [s 4] 1640/12 D str
2019-10-29 2019-10-29 Romme-5 Cornell S.S. Cornell S.S.   [s 4] 2140/11 D 4 19.3 1043
2019-10-24 2019-10-24 Mantorp-10 Lansen S.S. Lansen S.S.   [v 6] 1640/12 B str
2019-10-14 2019-10-14 Färjestad-3 Hera S.S. Hera S.S.   [s 4] 2140/4 D 8 20.9g 504
2019-10-14 2019-10-14 Färjestad-4 Jas S.S. Jas S.S.   [v 9] 1640/8 D 0 14.5 806
2019-10-10 2019-10-10 Örebro-1 Caspar S.S. Caspar S.S.   [v 4] 2100/1 D 0 g 706
2019-10-03 2019-10-03 Örebro-4 Jas S.S. Jas S.S.   [v 9] 2100/5 B 6 15.5 630
2019-10-03 2019-10-03 Örebro-6 Lansen S.S. Lansen S.S.   [v 6] 2160/7 C 6 17.3 629
2019-10-03 2019-10-03 Örebro-10 Hera S.S. Hera S.S.   [s 4] 2100/3 D 0 g 565
2019-09-26 2019-09-26 Åmål-8 Hera S.S. Hera S.S.   [s 4] 2100/5 D 5 18.3 487
2019-09-23 2019-09-23 Örebro-2 Jas S.S. Jas S.S.   [v 9] 2100/9 C 0 16.9g 161
2019-09-23 2019-09-23 Örebro-3 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 8] 2100/8 D 0 15.3 725
2019-09-23 2019-09-23 Örebro-6 Lansen S.S. Lansen S.S.   [v 6] 2100/2 D 6 16.7 1000
2019-09-13 2019-09-13 Årjäng-4 Lansen S.S. Lansen S.S.   [v 6] 2140/12 D 6 18.3 1000
2019-09-13 2019-09-13 Årjäng-7 Caspar S.S. Caspar S.S.   [v 4] 2140/4 D str
2019-09-10 2019-09-10 Solvalla-4 Jas S.S. Jas S.S.   [v 9] 1640/4 D 0 15.1g 1000
2019-09-09 2019-09-09 Färjestad-5 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 8] 2140/1 D 4 14.1 326
2019-09-07 2019-09-07 Åmål-5 Hera S.S. Hera S.S.   [s 4] 2080/7 D 2 19.1 286
2019-09-05 2019-09-05 Örebro-4 Twist Lane Twist Lane   [v 5] 1609/6 C 4 15.5 44
2019-09-03 2019-09-03 Eskilstuna-2 Cornell S.S. Cornell S.S.   [s 4] 1640/7 D 0 17.7g 1180
2019-08-29 2019-08-29 Örebro-6 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 8] 2100/4 B 6 14.9 33
2019-08-27 2019-08-27 Romme-3 Jas S.S. Jas S.S.   [v 9] 1640/2 C 2 13.0 579
2019-08-27 2019-08-27 Romme-5 Cornell S.S. Cornell S.S.   [s 4] 2140/10 D 0 g 479
2019-08-16 2019-08-16 Örebro-4 Jas S.S. Jas S.S.   [v 9] 2140/4 D 0 18.4g 908
2019-08-12 2019-08-12 Mantorp-3 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 8] 1640/8 D str
2019-08-05 2019-08-05 Färjestad-5 Jas S.S. Jas S.S.   [v 9] 2140/13 C 0 g 487
2019-07-26 2019-07-26 Lindesberg-2 Lansen S.S. Lansen S.S.   [v 6] 2140/6 C 0 g 839
2019-07-26 2019-07-26 Lindesberg-3 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 8] 2140/11 C 5 15.6 696
2019-07-22 2019-07-22 Färjestad-3 Hera S.S. Hera S.S.   [s 4] 2140/4 D 0 24.3 1165
2019-07-22 2019-07-22 Färjestad-7 Cornell S.S. Cornell S.S.   [s 4] 2140/3 C 0 21.3g 674
2019-07-22 2019-07-22 Färjestad-10 Jas S.S. Jas S.S.   [v 9] 2640/7 D 6 16.0 517
2019-07-15 2019-07-15 Solvalla-5 Jas S.S. Jas S.S.   [v 9] 2140/6 D 2 17.3 591
2019-07-11 2019-07-11 Örebro-3 Cornell S.S. Cornell S.S.   [s 4] 2100/15 B 0 g 1000
2019-07-07 2019-07-07 Lindesberg-3 Hera S.S. Hera S.S.   [s 4] 2140/3 D 4 18.6 311
2019-06-27 2019-06-27 Örebro-7 Jas S.S. Jas S.S.   [v 9] 2609/11 D 8 16.8 271
2019-06-27 2019-06-27 Örebro-9 Lansen S.S. Lansen S.S.   [v 6] 2160/14 C str
2019-06-26 2019-06-26 Åmål-10 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 8] 2080/5 D 0 16.0g 1000
2019-06-17 2019-06-17 Färjestad-4 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 8] 2140/1 C 0 14.7 170
2019-06-17 2019-06-17 Färjestad-6 Engla S.S. Engla S.S.   [s 4] 2140/10 B str
2019-06-17 2019-06-17 Färjestad-7 Lansen S.S. Lansen S.S.   [v 6] 1640/4 D 0 19.6 634
2019-06-13 2019-06-13 Lindesberg-5 Caspar S.S. Caspar S.S.   [v 4] 2140/6 D 0 g 949
2019-06-09 2019-06-09 Eskilstuna-10 Jas S.S. Jas S.S.   [v 9] 2140/9 D 2 16.2 224
2019-06-06 2019-06-06 Lindesberg-2 Cornell S.S. Cornell S.S.   [s 4] 2160/11 C 0 20.9g 796
2019-06-06 2019-06-06 Lindesberg-10 Lansen S.S. Lansen S.S.   [v 6] 2140/1 D 6 16.9 396
2019-05-28 2019-05-28 Färjestad-3 Jas S.S. Jas S.S.   [v 9] 2140/12 D 6 16.6 351
2019-05-28 2019-05-28 Färjestad-8 Cornell S.S. Cornell S.S.   [s 4] 2140/10 C 8 18.3g 73
2019-05-27 2019-05-27 Lindesberg-3 Lansen S.S. Lansen S.S.   [v 6] 2140/4 C 3 18.9 113
2019-05-23 2019-05-23 Axevalla-7 Hera S.S. Hera S.S.   [s 4] 2140/8 D 0 21.7 907
2019-05-20 2019-05-20 Mantorp-6 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 8] 1640/7 C 3 12.4 108
2019-05-19 2019-05-19 Lindesberg-1 Jas S.S. Jas S.S.   [v 9] 2140/1 D 0 17.7 218
2019-05-13 2019-05-13 Åmål-7 Hera S.S. Hera S.S.   [s 4] 1680/12 D 0 17.7 1000
2019-05-07 2019-05-07 Eskilstuna-13 Jas S.S. Jas S.S.   [v 9] 2140/6 D str
2019-05-06 2019-05-06 Färjestad-6 Lansen S.S. Lansen S.S.   [v 6] 2140/1 D 0 g 686
2019-05-06 2019-05-06 Färjestad-7 Hera S.S. Hera S.S.   [s 4] 2140/5 D 0 g 534
2019-04-25 2019-04-25 Örebro-9 Lansen S.S. Lansen S.S.   [v 6] 2100/2 D str
2019-04-25 2019-04-25 Örebro-10 Hera S.S. Hera S.S.   [s 4] 2100/9 D 6 17.9 679
2019-04-24 2019-04-24 Solvalla-3 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 8] 2140/3 C 2 13.9 23
2019-04-15 2019-04-15 Mantorp-4 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 8] 2140/5 C 2 14.1 322
2019-04-05 2019-04-05 Axevalla-3 Jas S.S. Jas S.S.   [v 9] 2160/5 B 0 18.5g 220
2019-04-05 2019-04-05 Axevalla-6 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 8] 1640/2 C 2 12.6 442
2019-01-21 2019-01-21 Färjestad-5 Jas S.S. Jas S.S.   [v 9] 2140/1 A 0 g 214
2019-01-18 2019-01-18 Romme-6 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 8] 1640/9 D 0 14.8 361
2019-01-10 2019-01-10 Örebro-4 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 8] 2100/4 D 5 16.7 626
2019-01-10 2019-01-10 Örebro-8 Jas S.S. Jas S.S.   [v 9] 2100/7 B 0 20.5g 472
2019-01-07 2019-01-07 Färjestad-1 Cornell S.S. Cornell S.S.   [s 4] 2140/2 D 0 20.7 509
2019-01-07 2019-01-07 Färjestad-2 Hera S.S. Hera S.S.   [s 4] 2140/8 D 0 20.7 1047
2020-08-10 2020-08-10 Färjestad-8 Herkules S.S. Herkules S.S.   [v 3] 2140/7 D 4 16.3 456
2020-08-05 2020-08-05 Romme-1 Caspar S.S. Caspar S.S.   [v 5] 2140/6 B 0 g 35
2020-08-05 2020-08-05 Romme-7 Jas S.S. Jas S.S.   [v 10] 2140/12 C 7 16.9 358
2020-08-03 2020-08-03 Lindesberg-1 Cornell S.S. Cornell S.S.   [s 5] 2140/12 D 0 19.4g 1703
2020-07-30 2020-07-30 Örebro-5 Herkules S.S. Herkules S.S.   [v 3] 2100/1 D 4 17.1 1497
2020-07-30 2020-07-30 Örebro-8 Starchip S.S. Starchip S.S.   [v 3] 2140/1 D 8 19.4 1956
2020-07-23 2020-07-23 Lindesberg-6 Hera S.S. Hera S.S.   [s 5] 2140/7 C 0 22.4g 395
2020-07-20 2020-07-20 Färjestad-8 Eclipse S.S. Eclipse S.S.   [s 7] 2140/3 D 0 g 1173
2020-07-17 2020-07-17 Romme-1 Caspar S.S. Caspar S.S.   [v 5] 2140/3 D 2 17.4 370
2020-07-09 2020-07-09 Örebro-8 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 9] 2100/4 D 0 16.3 1842
2020-07-09 2020-07-09 Örebro-11 Hera S.S. Hera S.S.   [s 5] 2100/7 D str
2020-07-08 2020-07-08 Åmål-3 Cornell S.S. Cornell S.S.   [s 5] 2080/2 C 8 18.2g 1040
2020-07-08 2020-07-08 Åmål-8 Herkules S.S. Herkules S.S.   [v 3] 2080/7 D 6 18.5g 829
2020-06-29 2020-06-29 Årjäng-5 Herkules S.S. Herkules S.S.   [v 3] 2140/7 B 5 20.9 485
2020-06-29 2020-06-29 Årjäng-6 Cornell S.S. Cornell S.S.   [s 5] 2160/11 C 0 1581
2020-06-29 2020-06-29 Årjäng-7 Hera S.S. Hera S.S.   [s 5] 2140/8 B 0 18.1 846
2020-06-25 2020-06-25 Örebro-4 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 9] 1609/8 D 0 13.5 1492
2020-06-25 2020-06-25 Örebro-5 Eclipse S.S. Eclipse S.S.   [s 7] 2100/2 D 0 17.2 699
2020-06-25 2020-06-25 Örebro-9 Lansen S.S. Lansen S.S.   [v 7] 2100/3 D 0 g 1014
2020-05-14 2020-05-14 Örebro-2 Hera S.S. Hera S.S.   [s 5] 1609/12 C 0 17.9g 1242
2020-05-14 2020-05-14 Örebro-4 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 9] 2160/6 C 3 15.4 820
2020-05-14 2020-05-14 Örebro-11 Cornell S.S. Cornell S.S.   [s 5] 2140/1 D 0 19.3 586
2020-05-04 2020-05-04 Romme-6 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 9] 1640/10 D 5 13.0 1070
2020-05-02 2020-05-02 Årjäng-2 Lansen S.S. Lansen S.S.   [v 7] 2140/2 C 2 17.4 144
2020-05-02 2020-05-02 Årjäng-3 Jas S.S. Jas S.S.   [v 10] 1640/12 C 0 g 163
2020-04-30 2020-04-30 Åmål-7 Hera S.S. Hera S.S.   [s 5] 2080/2 C 0 19.8g 378
2020-04-18 2020-04-18 Färjestad-3 Lansen S.S. Lansen S.S.   [v 7] 2160/5 A str
2020-04-18 2020-04-18 Färjestad-6 Jas S.S. Jas S.S.   [v 10] 2140/1 C str
2020-04-10 2020-04-10 Färjestad-12 Hera S.S. Hera S.S.   [s 5] 2140/1 D 3 16.3 855
2020-03-30 2020-03-30 Färjestad-1 Caspar S.S. Caspar S.S.   [v 5] 2140/4 D str
2020-03-20 2020-03-20 Solvalla-6 Hera S.S. Hera S.S.   [s 5] 1640/1 D 0 g 1121
2020-03-08 2020-03-08 Örebro-5 Caspar S.S. Caspar S.S.   [v 5] 2100/2 D 0 g 184
2020-03-08 2020-03-08 Örebro-9 Jas S.S. Jas S.S.   [v 10] 2100/2 C 0 g 372



ATG (Aktiebolaget Trav och Galopp) är inte innehavare till Gratistravtips.se, utan förser oss enbart med data om aktuella startlistor, hästar, tränare och kuskar.
Denna information tillhandahålls enligt samarbetsavtal med ATG. Samtliga rättigheter tillhör ATG. Inga bilder, texter eller sammanställd information, eller utdrag därav, får användas för kommersiellt bruk eller i övrigt i strid mot reglerna i lag (1960:729) om upphovsrätt till litterära och konstnärliga verk.
Gratistravtips.se har ett aktivt samarbetsavtal med Svenska Spel Sport & Casino AB samt AB Svenska Spel och marknadsför deras produkter.
Spel för dig som fyllt 18 år
Spelproblem? Ring Stödlinjen på 020-81 91 00 eller besök Stödlinjens hemsida: www.stodlinjen.se. Du kan även testa dina spelvanor på: Spelalagom.se