V75 tips och andra gratis travtips

Här hittar du V75 tips och andra gratis travtips för kommande lopp med kusken . Samt statistik och resultat för senaste loppen som har tävlat i.

Aktuella/kommande tävlingsdagar

Datum Datum/bana/lopp Häst Distans/spår Rank
har inga kommande starter..

Nyheter för travkusk


Det är två år sedan han kvitterade ut proffslicensen.Men det dröjde till förra månaden innan Petter Karlsson fick ett eget stal..


Det är två år sedan han kvitterade ut proffslicensen.
Men det dröjde till förra månaden innan Petter Karlsson fick ett eget stall hemma på Örebrotravet.
- Jag hade bara tre hästar när jag drog igång så det gick bra att hyra in sig hos farsan, men det har växt hela tiden och nu behövdes det mer plats. Jag fick ta över Lars Fribergs gamla stall för några veckor sedan och är väldigt glad för det, berättar Karlsson som nu har elva hästar i träning.
Något som gjort att han fått ställa om sin vardag.
- Nu kan jag inte ligga och dra mig på mornarna längre. Det blir till att gå upp tidigare och kicka igång dagen. Sedan kan jag inte åka på lunchtrav lika ofta längre. Men det är bara inspirerande, hästarna i stallet kommer alltid främst.
Har du satt upp några mål som tränare?
- Nej, inget specifikt. Man gör sitt bästa varje dag och försöker få ut det mesta av varje häst. Det är många som inte har debuterat ännu, men är på väg mot start så nästa år blir riktigt spännande.
Vad heter nästa vinnare från stallet?
- Farica. Hon startar på Solvalla på onsdag, men är lite tunt jobbad efter behandling. Annars känns hästens jättefin så med onsdagens lopp i kroppen borde hon ha bra chans i nästa start.
Hur ser du på ditt år som kusk?
- Vinstmässigt har det väl varit lite sämre, men överlag tycker jag ändå att det gått bättre än tidigare. Jag har fått köra mycket lopp och köra åt större och bättre tränare. Det är något jag inte fått göra tidigare och det är väldigt viktigt om man ska komma någonstans som kusk. Jag kör kanske inte de mest spelade hästarna, men det gäller att ta tillvara på chanserna så att man får fler.

Van att köra högoddsare
Att Petter Karlsson ofta kör hästar som står i höga odds kan styrkas. Enligt databasen travfakta.se har 47,6 procent av hans styrningar sedan 2017 varit spelade över 30 gånger pengarna.
Hur många av söndagens fyra uppsittningar på Färjestad som hamnar i den kategorin är upp till spelarkåren, men det handlar sannerligen inte om några förhandsfavoriter.
Alltså sådana vinnare man som spelare måste finna om man vill åt de 15 miljoner kronor som väntar ett ensamt system med sju rätt på Grand Slam 75.
- Den jag har mest feeling för är Janssons Frestelse, men även Bäste Hornline kan vara en luring, säger Petter Karlsson som nedan berättar mer utförligt om sina chanser:
- 5 Tove Vingboons (GS75-2) har jag aldrig kört och har ingen koll på.
- 9 Spotlite Son M.L. (GS75-3) gick bra i comebacken, men var sämre än väntat när jag körde gången efter. Jag vet inte varför, men senast var det lite bättre tryck i honom. Jag körde passivt med tanke på insatsen innan och hästen gick fullt godkänt till slut. Jag såg hästen gå jobb idag (fredag) och han såg fin ut så formen är nog på rätt väg. Jag misstänker ändå att han får svårt att vinna i den här omgivningen.
- 4 Janssons Frestelse (GS75-5) är inte alls någon tokig häst. Hon gick bra i ledningen senast och innan dess hade hon hamnat illa till från knepiga lägen. Nu har hon fått en träningsperiod och det kan göra mycket då hon startade ganska intensivt i somras. Hon såg också fin ut idag och Henrik Sevon är en duktig tränare så jag har hopp om att hon ska vara förbättrad. Spåret är inga problem och hon är kvick ut från alla lägen. Jag kan absolut tänka mig att köra i spets om vi kommer dit och utan att kunna motståndet så håller jag henne som min bästa chans för dagen. Dessutom känns det som en häst som inte bryr sig om underlaget och eftersom tränaren är hovslagare är det nog bara positivt för oss om banan skulle bli lite krävande.
- 3 Bäste Hornline (GS75-7) är en väldigt nyttig häst, han gör bra lopp hela tiden och tar ofta pengar. Han har lite speciellt trav och är svår att släppa av, därför räcker han sällan till seger. Men hästen kommer lite bättre till sin rätt under vintern och jag vann med honom just på Färjestad den här tiden i fjol. Då tog vi ledningen och släppte och jag hoppas på något liknande här.

Robin Johansson, Kanal 75


Favoritspelade Global Benchmark tog planenligt hand om ledningen och när andrahandsfavoriten Kattis J. Boko parkerade utvändigt om henne var positione..


Favoritspelade Global Benchmark tog planenligt hand om ledningen och när andrahandsfavoriten Kattis J. Boko parkerade utvändigt om henne var positionerna låsta. Det var inget som Kevin Oscarsson hängde läpp över. Han hade nämligen hittat andra par utvändigt med Florist och där kunde han sitta och gotta sig ända till utgång av slutkurvan. När Florist fick anfallsorder i tredjespår vid upploppets början växlade hon lätt tätduon och försvann ifrån konkurrenterna till smått överlägsen seger, värd 100 000 kronor.
- Under hela min uppväxt har mina föräldrar varit mycket för unghästar och tvååringstävlingar och så fort vi haft ett bra tvåårigt sto har de sagt att hon ska ut i Silverstoet. Så det var roligt att få vinna det här loppet och särskilt med den här hästen. Hon är en väldigt fin häst, sa Kevin Oscarsson.
Det var andra segern i tredje starten för Florist och loppets förstapris uppgick till 100 000 kronor. Tränar gör pappa Jim Oscarsson.

Fina pengar på V64
Florist var endast tvåprocentare på V64-spelet och hon var inte kvällens enda kalldusch för favoritspelarna. Carl Johan Jepson överraskade med Håkan Olssons Macho Look och Ville Karhulahti skrällde med Maria Törnqvists Del Ray Pellini. Finalen i Treåringarnas Höstserie rundade av omgången och när Wolf Of Wallstreet och Carl Johan Jepson skar mållinjen som etta landade sexrättsutdelningen på 156 087 kronor.
- Jag måste vara jättenöjd. Han gjorde en rejäl insats och visade förvånansvärt bra moral, sa Wolf Of Wallstreets tränare Ola Samuelsson.

Ola Johansson, Kanal 75


När Nimbus C.D. gick till vintervila som femåring 2015 hade han vunnit Jubileumspokalen, ståtade med fem raka segrar och spåddes en lysan..


När Nimbus C.D. gick till vintervila som femåring 2015 hade han vunnit Jubileumspokalen, ståtade med fem raka segrar och spåddes en lysande framtid.
- När jag blev sjuk var Nimbus C.D. den häst jag grämde mig mest åt att inte få fortsätta med. Jag trodde faktiskt att jag hade en elitloppsvinnare i honom. Jag hade saker kvar att göra på honom, både balans- och träningsmässigt, och jag tänker fortfarande på hur jävligt det var att inte få jobba vidare med honom för han hade en oerhörd potential att bli en elitloppsvinnare, säger Stefan Hultman, som på grund av sin sjukdom tvingades sluta som travtränare inför säsongen 2016 men nu har börjat köra häst igen hos Solvallatränaren Peter G Norman på anrika Erikssund norr om Stockholm.
- Jag är pensionär och har ingen licens längre, så det är Peter som kommer stå som tränare på hästen. Men han ska tränas på samma sätt som när jag hade honom.

”Det finns möjligheter”
Travbitne ishockeyikonen Mats Sundin deläger nioåringen som har dragits med svåra skador de senaste åren och endast gjort tio starter och vunnit ett lopp sedan femåringssäsongen. Stefan Hultman sticker inte under stolen med att det blir en stor utmaning att få honom tillbaka till toppen.
- Man har oddsen emot sig. Hästen blir tio år gammal nu och har haft upprepade senskador i vänster bakben. Men eftersom han är äldre behöver han inte lika mycket träning som förr utan det gäller att hitta en lagom nivå och hålla honom lugn och fin. Jag hade bra tumme med honom förut, vi gillade varandra, så jag hoppas att han kommer ihåg mig och att vi kan mysa på skogsslingorna ute på Erikssund.
Är det realistiskt att tro på elitloppsstart?
- Det är ju det jag drömmer om. Jag hade inte åtagit mig det här om jag inte någonstans trott att vi kan få ordning på honom. Jag vet att jag har oddsen emot mig, jag är inte dum i huvudet, men jag är optimist och känner hästen väl, och jag tror att det finns möjligheter.
Nimbus C.D. är i dagsläget hos etablerade rehab-tränaren Caroline Holm men kommer inom kort till Erikssund. Totalt har hästen vunnit 14 av 43 starter och sprungit in 3,4 miljoner kronor.

Ola Johansson, Kanal 75


Proffstipparen Joakim Widéns form håller i sig. När V86 på onsdagen lockade med en superjackpot spelade han in sin sjätte miljonvin..


Proffstipparen Joakim Widéns form håller i sig. När V86 på onsdagen lockade med en superjackpot spelade han in sin sjätte miljonvinst, bara i år.
- Jag är förstås jättenöjd. Från mars månad 2018 har jag spelat in ungefär 50 miljoner kronor på andelsspelen, säger Linköpingsbon som har haft tippandet som heltidssysselsättning lika länge.
Sedan ett år tillbaka spelar han sina ATG-tillsammanssystem hos Café Brasco och precis som på V75 i augusti, då varje andel belönades med 51 000 kronor, var det på onsdagen ”Widéns Lilla” som gav maxutdelning. 281 andelar á 100 kronor såldes och därmed lämnades systemet på 8 960 rader in 11,24 gånger. Åtta rätt betalade en bit över halvmiljonen och då både Hector Sisu och Axel Ruda, som fick dela på segern i tvååringsloppet, var markerade innehöll varje kupong dubbla rader med alla rätt. Totalt 22,48 rader med åtta rätt alltså. Dessutom massor av rader med sex och sju rätt. Allt sammanräknat håvade andelsspelet in 13 733 313 kronor.
- Det har varit jättemycket positiva reaktioner. Jag kom i säng vid tre i natt. Då slutade telefonen att plinga. Sedan började den plinga igen när jag vaknade vid sju. En sådan här vinst, när en insats på 100 kronor blir lite drygt 48 000 kronor, är extra rolig. Det är inga storspelare som köper de här andelarna och 48 000 är mycket pengar inför jul.

Jätteskrällen kom med som sista häst
Nyckeln till storvinsten var spikarna Hawk Cliff och Pastorns Lady, samt valet att gardera omgångens megafavorit Van Gogh Z.S.
-  Jag lägger runt 25 timmar på V86 varje vecka och jag försöker alltid hitta höga spelvärden. Hawk Cliff var inte så mycket att fundera på. Han gjorde sitt andra lopp efter uppehåll och var hyfsad förra veckan, så jag tänkte att han nog skulle vinna. Pastorns Lady var lite bortglömd som spik hos många spelare men hon har också varit bra och visat fin form. De flesta fokuserade på att spika Van Gogh Z.S. men den garderade jag upp på alla mina system. Det är lite så jag spelar och det vet andelsköparna om. Det var till och med så att när jag spikade en 55-procentare, som vann, för någon vecka sedan frågade folk hur jag kunde spika en så stor favorit, berättar Widén och skrattar.
Att jätteskrällen Silvester spurtade hem den avslutande avdelningen var förstås också avgörande för jättevinsten.
- Jag hade med honom på åtta hästar och han var faktiskt den sista hästen jag plockade med på systemet. Han kom med mest för att Jorma Kontio körde så det var lite kuskspel.
Kommer storvinsten att firas?
- Jag känner flera av dem som var med på systemet och de har skrivit att vi måste ses på en öl eller middag, så lite firande kommer det bli. Sedan kommer vi även ha en privat loge på Mantorp under uppesittarkvällen 23 december och då hoppas jag att några andelsköpare vill haka på och fira.

Ola Johansson, Kanal 75


Onsdagens V86-omgång blev stökig. Anledningen var att vädret hade gjort Solvallas banunderlag riktigt slirigt. Så slirigt att startbilen i..


Onsdagens V86-omgång blev stökig. Anledningen var att vädret hade gjort Solvallas banunderlag riktigt slirigt. Så slirigt att startbilen inte fick det rätta fästet. Redan i den första av V86-avdelningarna på huvudstadsbanan krängde bilen till så att man fick blåsa till omstart. När det var dags för kvällens andra V86-lopp på Solvalla försökte man köra med infällda vingar men då inte heller det gick uppstod förvirring. Erik Adielsson strök andrahandsfavoriten Cherish Love och övriga ekipage fick cirkulera på banan en god stund innan loppet äntligen kom iväg - med linjestart, där hästarna får gå iväg som om det vore bilstart men utan bil.
- Det blev faktiskt en fin start, jämn och bra. Och så hade ju jag en snabb häst och lyckades ta ledningen. Sedan var det lite oroande för jag tyckte att det blev väl hård körning på det här underlaget, men hon var ju bara bäst, konstaterade Torbjörn Jansson om Juhani Partanens femåriga sto som gått från klarhet till klarhet och nu tog tredje segern i femte starten efter långt uppehåll.

Delad glädje i tvååringsfinalen
Omgångens delades med Bergsåker och Pär Ländins Axel Ruda gjorde en mycket stark prestation i tvååringsfinalen i Norrlands Elitserie. Han forcerades till ledningen av Magnus A Djuse i en stenhårt öppning och ryckte sedan undan i slutsvängen. Men i sin ensamhet slog hingsten av på takten den sista biten och bakifrån kom Hector Sisu och Ulf Eriksson farande. I mål var hästarna precis jämsides och inte ens målkameran kunde skilja dem åt.
- Han gjorde ett kanonlopp och blir bara bättre och bättre. Det kändes som att vi åkte dit men sedan trodde Ulf att jag hade vunnit så då blev jag lite osäker. Men jag tycker att det var kul att vi fick dela på segern för det är två jättefina hästar, sa Magnus A Djuse.
- Delat glädje är alltid större glädje, fyllde Hector Sisus tränare Petri Salmela i.

Styrkedemonstration av Hawk Cliff
Att Hawk Cliff fick trava som första häst i andraspår spelade ingen roll. Den Timo Nurmos-tränade sjuåringen gjorde andra starten efter uppehåll och mosade ledande Dizzy River innan han gick undan till överlägsen seger.
- Han är ju rätt så stark och tuff och gör alltid vad han kan så det kändes inte så tokigt att sitta utvändigt om ledaren. Och nu var han ju bara bäst i dag och vann säkert trots att han fick göra allt jobb. Det kan bli en intressant tid framöver för honom, sa körande Örjan Kihlström i Solvallas vinnarcirkel.

Favoritgalopper i kallblodsloppet
Favoriten Tekno Eld galopperade kort efter start och andrahandsfavoriten Myr Faksen galopperade bort seger kort före mål. Därmed gick segerchecken i dubbelcupens försök på Bergsåker till Stig Jarle Röste-tränade Art Kjarvald som gjorde en gedigen insats från ledningen.
- Jag tänkte på förhand att min chans att vinna loppet var att Tekno Eld skulle hoppa, och det gjorde han. Men sedan var jag orolig för att det gick för fort och Myr Faksen hade kopplat grepp på upploppet. Så det var tacksamt för mig att han också hoppade, sa segerkusken Oskar Kylin-Blom.
Även V86-omgångens största favorit Van Gogh Z.S. brände på Bergsåker. Han fick visserligen ödsla en del krafter från start men hade inte heller någon av sina bättre dagar när han från ledningen fick segerraden bruten efter fem raka. En bra dag hade däremot Krister Jakobssons I’ll Fix It när han via en virvlande spurt flög fram till seger.
- Vi satt lite väl långt bak och fick en krånglig väg, men han sköt till otroligt bra när det väl löste sig, sa kusken Mats E Djuse.

Finsk skräll fick utdelningen att rusa
Daniel Wäjersten satte dit Heading Reference åt Håkan Skoglund på Bergsåker och på Solvalla vann Jörgen Westholm-tränade Rocky Tilly lätt efter en fin resa serverad av Ida Riester i lärlingsloppet, sedan banan hyvlats av så att startbilen åter kunde användas. Jorma Kontio avslutade jackpotomgången tillsammans med finske överraskningen Silvester, vars frenetiska spurt klädde av allt motstånd.
- Jag har drömt om det här i hela mitt liv och nu står jag här. Han har vunnit många gånger, men aldrig här på Solvalla och det är något extra, sa den överlycklige tränaren Jari Lindeman.
Åtta rätt delade ut 531 785 kronor, sex rätt 2 395 kronor och sex rätt 182 kronor.

Ola Johansson, Kanal 75


Martin de Bos kommer till Åbytravet med idel topprestationer bakom sig. Senast tog han hand om ledningen från spår tre bakom bilen och stack s..


Martin de Bos kommer till Åbytravet med idel topprestationer bakom sig. Senast tog han hand om ledningen från spår tre bakom bilen och stack sedan undan till enkel seger.
- Jag var jättenöjd med hästen senast - att han kunde öppna så pass bra bakom bilen och att han sedan stod emot bra hästar bakifrån, säger Peter Ingves.
Den här gången är det voltstart som gäller för den Petri Puro-tränade femåringen och frågan många ställer sig är om han är tillräckligt snabb att ta ledningen från sitt innerspår. Ett annat frågetecken är hur han gillar att trava med skor runt om, istället för barfota bak som han brukar.
- Det där med skor är ingen fara men jag vet inte hur han öppnar i volten. Jag kommer försöka öppna så fort det går men som tur är är det Åby och man behöver inte alltid spets där, säger Ingves och syftar på banans dubbla open stretch, de två invändiga extraspåren som får användas på upploppet.
Trots lite frågetecken kommer Martin de Bos bli klar favorit och att döma av tonläget hos hans kusk är det helt i sin ordning.
-  Det klart att chansen är god. Hästen är bra och Petri har varit nöjd med honom i jobben efter senast, så det blir intressant.

Ola Johansson, Kanal 75

Tidigare tävlingsdagar

Datum Datum/bana/lopp Häst Distans/spår Rank Plac. Tid Odds
2015-12-21 2015-12-21 Färjestad-5 Jas S.S. Jas S.S.   [v 5] 2660/14 0 20.4g 1694
2015-12-20 2015-12-20 Örebro-9 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 4] 1609/11 str
2015-12-20 2015-12-20 Örebro-1 Gripen S.S. Gripen S.S.   [v 3] 2140/8 0 g 310
2015-12-14 2015-12-14 Färjestad-6 Bell S.S. Bell S.S.   [s 3] 2140/1 0 g 312
2015-12-06 2015-12-06 Färjestad-1 Gripen S.S. Gripen S.S.   [v 3] 2140/9 5 18.8 458
2015-11-30 2015-11-30 Färjestad-1 Bell S.S. Bell S.S.   [s 3] 2140/4 0 20.0 572
2015-11-29 2015-11-29 Örebro-2 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 4] 2100/8 str
2015-11-19 2015-11-19 Romme-4 Jas S.S. Jas S.S.   [v 5] 2140/9 0 17.7 1120
2015-11-13 2015-11-13 Romme-1 Bell S.S. Bell S.S.   [s 3] 2140/1 5 19.8 280
2015-11-08 2015-11-08 Eskilstuna-12 Bell S.S. Bell S.S.   [s 3] 2140/5 0 g 603
2015-10-06 2015-10-06 Eskilstuna-1 Bell S.S. Bell S.S.   [s 3] 2140/1 0 g 535
2015-10-01 2015-10-01 Örebro-8 Jas S.S. Jas S.S.   [v 5] 2140/1 0 19.8g 990
2015-10-01 2015-10-01 Örebro-5 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 4] 1609/2 6 13.9 69
2016-10-02 2016-10-02 Årjäng-5 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 5] 1640/6 D 0 14.5 417
2016-09-17 2016-09-17 Eskilstuna-3 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 5] 2140/2 C 7 16.2 150
2016-09-08 2016-09-08 Örebro-9 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 5] 2140/6 D 0 15.8 72
2016-09-08 2016-09-08 Örebro-8 Jas S.S. Jas S.S.   [v 6] 1609/10 B 0 17.4g 520
2016-08-21 2016-08-21 Årjäng-10 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 5] 2140/6 D 0 13.9 170
2016-08-20 2016-08-20 Örebro-4 Jas S.S. Jas S.S.   [v 6] 2640/5 D 0 g 1383
2016-08-19 2016-08-19 Örebro-3 Bell S.S. Bell S.S.   [s 4] 2140/8 D 0 24.2g 789
2016-08-09 2016-08-09 Årjäng-3 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 5] 1640/6 D 1 13.8 131
2016-08-08 2016-08-08 Färjestad-10 Jas S.S. Jas S.S.   [v 6] 2140/14 A 0 g 79
2016-08-01 2016-08-01 Årjäng-3 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 5] 2160/4 C 1 15.3 34
2016-07-29 2016-07-29 Solvalla-9 Jas S.S. Jas S.S.   [v 6] 2160/7 B 8 15.7 563
2016-07-21 2016-07-21 Örebro-4 Jas S.S. Jas S.S.   [v 6] 2100/10 C 3 16.6 47
2016-07-19 2016-07-19 Solvalla-7 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 5] 2140/10 D 5 15.0 537
2016-07-12 2016-07-12 Eskilstuna-4 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 5] 2140/8 B 7 17.6g 80
2016-07-10 2016-07-10 Lindesberg-6 Jas S.S. Jas S.S.   [v 6] 2140/2 B 1 16.7 67
2016-07-01 2016-07-01 Solvalla-5 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 5] 2140/8 C 0 15.7 1746
2016-07-01 2016-07-01 Solvalla-3 Jas S.S. Jas S.S.   [v 6] 2160/15 C 6 16.4 2280
2016-06-19 2016-06-19 Eskilstuna-5 Bell S.S. Bell S.S.   [s 4] 2140/11 C 0 g 771
2016-06-19 2016-06-19 Axevalla-6 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 5] 2140/12 C str
2016-06-18 2016-06-18 Lindesberg-4 Jas S.S. Jas S.S.   [v 6] 2140/12 B 0 19.3g 559
2016-06-12 2016-06-12 Mantorp-6 Jas S.S. Jas S.S.   [v 6] 2160/9 C 3 16.9g 541
2016-06-06 2016-06-06 Lindesberg-3 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 5] 1640/12 C 6 15.2 264
2016-05-27 2016-05-27 Åmål-3 Jas S.S. Jas S.S.   [v 6] 2480/2 D str
2016-05-26 2016-05-26 Örebro-1 Alenia S.S. Alenia S.S.   [s 3] 2140/10 B str
2016-05-15 2016-05-15 Årjäng-5 Jas S.S. Jas S.S.   [v 6] 2140/6 B 8 17.9g 155
2016-05-13 2016-05-13 Romme-2 Alenia S.S. Alenia S.S.   [s 3] 2140/12 C 0 20.5 1479
2016-05-10 2016-05-10 Axevalla-3 Bell S.S. Bell S.S.   [s 4] 2140/1 C str
2016-05-02 2016-05-02 Årjäng-9 Jas S.S. Jas S.S.   [v 6] 2160/10 D 6 18.4g 776
2016-05-02 2016-05-02 Årjäng-3 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 5] 1640/7 B 7 15.0 129
2016-04-15 2016-04-15 Solvalla-8 Gripen S.S. Gripen S.S.   [v 4] 2140/10 D 6 17.8 2192
2016-04-11 2016-04-11 Mantorp-3 Jas S.S. Jas S.S.   [v 6] 2140/3 D 0 17.5g 697
2016-04-11 2016-04-11 Mantorp-2 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 5] 1640/6 D 6 13.9 348
2016-04-04 2016-04-04 Mantorp-7 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 5] 1640/8 D 0 g 560
2016-04-01 2016-04-01 Örebro-1 Gripen S.S. Gripen S.S.   [v 4] 2100/4 C 0 g 210
2016-03-30 2016-03-30 Årjäng-7 Jas S.S. Jas S.S.   [v 6] 2140/5 D 7 17.6g 372
2016-03-22 2016-03-22 Axevalla-7 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 5] 2140/3 D str
2016-03-14 2016-03-14 Mantorp-3 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 5] 2160/15 C 4 16.6 844
2016-03-14 2016-03-14 Färjestad-7 Jas S.S. Jas S.S.   [v 6] 2140/1 D 0 g 1041
2016-02-29 2016-02-29 Färjestad-5 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 5] 1640/7 C 0 g 223
2016-02-22 2016-02-22 Färjestad-2 Gripen S.S. Gripen S.S.   [v 4] 2140/1 D str
2016-02-17 2016-02-17 Solvalla-6 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 5] 2140/4 D 6 15.1 666
2016-02-04 2016-02-04 Örebro-2 Gripen S.S. Gripen S.S.   [v 4] 2140/4 D 0 23.0g 855
2016-01-27 2016-01-27 Örebro-3 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 5] 2140/3 D 0 g 675
2016-01-26 2016-01-26 Eskilstuna-1 Gripen S.S. Gripen S.S.   [v 4] 2140/7 C 0 22.9g 637
2016-01-14 2016-01-14 Eskilstuna-5 Gripen S.S. Gripen S.S.   [v 4] 2140/5 D str
2016-01-05 2016-01-05 Örebro-2 Jas S.S. Jas S.S.   [v 6] 2160/8 C 0 g 258
2016-01-04 2016-01-04 Färjestad-8 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 5] 2140/10 D 0 17.1 389
2016-01-04 2016-01-04 Färjestad-1 Gripen S.S. Gripen S.S.   [v 4] 2140/8 C 0 22.1g 733
2017-12-19 2017-12-19 Örebro-5 Lansen S.S. Lansen S.S.   [v 4] 2140/1 D 0 21.0g 505
2017-12-11 2017-12-11 Färjestad-9 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 6] 2160/12 D 7 16.9 307
2017-12-11 2017-12-11 Färjestad-8 Jas S.S. Jas S.S.   [v 7] 2140/6 C 2 17.3 46
2017-12-11 2017-12-11 Färjestad-2 Lansen S.S. Lansen S.S.   [v 4] 2140/1 D 0 g 133
2017-11-28 2017-11-28 Eskilstuna-5 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 6] 1640/11 D str
2017-11-22 2017-11-22 Solvalla-3 Alenia S.S. Alenia S.S.   [s 4] 2140/5 C str
2017-11-13 2017-11-13 Färjestad-9 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 6] 2140/3 C 4 16.0 225
2017-11-13 2017-11-13 Färjestad-7 Jas S.S. Jas S.S.   [v 7] 2140/7 C 0 g 411
2017-11-06 2017-11-06 Färjestad-10 Alenia S.S. Alenia S.S.   [s 4] 2140/2 C 0 18.8g 232
2017-11-02 2017-11-02 Örebro-5 Jas S.S. Jas S.S.   [v 7] 2140/4 D 6 16.7 445
2017-10-26 2017-10-26 Axevalla-7 Jas S.S. Jas S.S.   [v 7] 2140/10 D 6 17.6 386
2017-10-10 2017-10-10 Axevalla-6 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 6] 2140/6 D str
2017-10-07 2017-10-07 Åmål-2 Jas S.S. Jas S.S.   [v 7] 2480/10 B 0 g 80
2017-10-02 2017-10-02 Mantorp-9 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 6] 2140/10 D 7 16.3 442
2017-09-29 2017-09-29 Axevalla-6 Jas S.S. Jas S.S.   [v 7] 2140/1 D 0 17.1 675
2017-09-16 2017-09-16 Mantorp-5 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 6] 1640/4 D 7 14.1 94
2017-09-14 2017-09-14 Örebro-8 Alenia S.S. Alenia S.S.   [s 4] 2140/1 D 0 20.0 776
2017-09-11 2017-09-11 Färjestad-8 Jas S.S. Jas S.S.   [v 7] 2140/11 D 6 16.6 973
2017-09-07 2017-09-07 Åmål-2 Alenia S.S. Alenia S.S.   [s 4] 2080/6 C str
2017-08-28 2017-08-28 Färjestad-9 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 6] 2140/9 D 0 16.1 762
2017-08-28 2017-08-28 Färjestad-8 Alenia S.S. Alenia S.S.   [s 4] 2140/11 C 0 16.3 539
2017-08-28 2017-08-28 Färjestad-4 Jas S.S. Jas S.S.   [v 7] 2140/11 D 7 16.0 472
2017-08-13 2017-08-13 Arvika-7 Bell S.S. Bell S.S.   [s 5] 2100/10 D str
2017-08-13 2017-08-13 Arvika-5 Alenia S.S. Alenia S.S.   [s 4] 2100/8 C 2 18.4 73
2017-07-27 2017-07-27 Lindesberg-3 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 6] 2140/9 D 0 17.8 398
2017-07-24 2017-07-24 Arvika-3 Alenia S.S. Alenia S.S.   [s 4] 2100/5 D 2 17.0 267
2017-07-17 2017-07-17 Lindesberg-5 Bell S.S. Bell S.S.   [s 5] 2140/7 C 0 g 668
2017-07-17 2017-07-17 Lindesberg-2 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 6] 1640/9 D 5 15.1 239
2017-07-17 2017-07-17 Lindesberg-6 Alenia S.S. Alenia S.S.   [s 4] 2140/11 C 0 19.1 772
2017-07-09 2017-07-09 Lindesberg-10 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 6] 2140/5 C 1 15.6 30
2017-07-03 2017-07-03 Årjäng-9 Alenia S.S. Alenia S.S.   [s 4] 2140/1 C 5 17.9 120
2017-06-21 2017-06-21 Färjestad-6 Alenia S.S. Alenia S.S.   [s 4] 2140/3 D 3 16.8 798
2017-06-21 2017-06-21 Färjestad-2 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 6] 1640/12 D 0 13.6 1378
2017-06-20 2017-06-20 Axevalla-1 Jas S.S. Jas S.S.   [v 7] 2640/5 D 0 g 1101
2017-06-08 2017-06-08 Örebro-5 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 6] 2140/5 D 7 15.8 823
2017-06-08 2017-06-08 Örebro-2 Jas S.S. Jas S.S.   [v 7] 2160/7 C 0 19.4g 697
2017-06-06 2017-06-06 Lindesberg-10 Alenia S.S. Alenia S.S.   [s 4] 2140/5 D 6 20.2 207
2017-06-06 2017-06-06 Lindesberg-8 Edens Zolo Edens Zolo   [s 7] 1640/8 D 8 16.8 501
2017-05-29 2017-05-29 Färjestad-10 Jas S.S. Jas S.S.   [v 7] 2160/4 D 0 17.3g 1186
2017-05-01 2017-05-01 Färjestad-8 Alenia S.S. Alenia S.S.   [s 4] 2140/3 D 0 18.6 287
2017-04-14 2017-04-14 Färjestad-3 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 6] 2140/8 C str
2017-04-06 2017-04-06 Färjestad-9 Alenia S.S. Alenia S.S.   [s 4] 2140/5 B 0 21.5g 190
2017-03-31 2017-03-31 Solvalla-2 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 6] 2140/7 C 3 16.0 137
2017-03-27 2017-03-27 Färjestad-1 Alenia S.S. Alenia S.S.   [s 4] 2140/10 B 0 18.4 797
2017-03-21 2017-03-21 Axevalla-6 Jas S.S. Jas S.S.   [v 7] 2640/2 D 0 g 1205
2017-03-07 2017-03-07 Örebro-7 Jas S.S. Jas S.S.   [v 7] 2140/7 B 0 g 43
2017-03-06 2017-03-06 Färjestad-2 Alenia S.S. Alenia S.S.   [s 4] 2140/9 B 4 19.1 402
2017-03-06 2017-03-06 Eskilstuna-3 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 6] 1640/9 B str
2017-01-30 2017-01-30 Färjestad-1 Alenia S.S. Alenia S.S.   [s 4] 2140/7 B str
2017-01-14 2017-01-14 Örebro-1 Alenia S.S. Alenia S.S.   [s 4] 2140/5 D 4 18.9 501
2018-12-16 2018-12-16 Örebro-2 Cornell S.S. Cornell S.S.   [s 3] 2140/9 C 5 19.3 762
2018-12-16 2018-12-16 Örebro-6 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 7] 1609/1 C 0 15.9 197
2018-12-16 2018-12-16 Örebro-10 Jas S.S. Jas S.S.   [v 8] 2100/5 B 0 19.5g 178
2018-12-03 2018-12-03 Färjestad-2 Hera S.S. Hera S.S.   [s 3] 2140/8 C 6 22.0g 627
2018-12-02 2018-12-02 Mantorp-5 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 7] 1640/6 C 4 15.2 397
2018-11-26 2018-11-26 Färjestad-1 Lansen S.S. Lansen S.S.   [v 5] 2140/3 B 6 19.3 131
2018-11-26 2018-11-26 Färjestad-10 Jas S.S. Jas S.S.   [v 8] 1640/4 B 1 13.7 173
2018-11-23 2018-11-23 Axevalla-3 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 7] 1640/9 D 7 13.4 530
2018-11-18 2018-11-18 Färjestad-4 Jas S.S. Jas S.S.   [v 8] 2660/11 C 6 16.2 816
2018-11-17 2018-11-17 Örebro-3 Cornell S.S. Cornell S.S.   [s 3] 2140/10 C 0 g 417
2018-11-11 2018-11-11 Eskilstuna-4 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 7] 2140/3 D 6 14.8 253
2018-11-11 2018-11-11 Eskilstuna-12 Lansen S.S. Lansen S.S.   [v 5] 2140/4 C 3 18.7 581
2018-11-10 2018-11-10 Eskilstuna-12 Hera S.S. Hera S.S.   [s 3] 2140/1 D 0 g 567
2018-11-02 2018-11-02 Örebro-1 Lansen S.S. Lansen S.S.   [v 5] 2100/7 C 4 18.8 210
2018-11-02 2018-11-02 Örebro-2 Hera S.S. Hera S.S.   [s 3] 2140/9 C 7 19.3 633
2018-11-02 2018-11-02 Örebro-9 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 7] 1609/2 D 6 14.1 535
2018-11-01 2018-11-01 Färjestad-6 Eclipse S.S. Eclipse S.S.   [s 5] 2140/4 D 4 18.6 488
2018-10-29 2018-10-29 Eskilstuna-6 Jas S.S. Jas S.S.   [v 8] 2640/3 D 0 22.0g 897
2018-10-25 2018-10-25 Örebro-1 Eclipse S.S. Eclipse S.S.   [s 5] 2100/10 C 0 20.9g 595
2018-10-25 2018-10-25 Örebro-3 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 7] 2140/4 C 1 15.8 114
2018-10-25 2018-10-25 Örebro-11 Alenia S.S. Alenia S.S.   [s 5] 2100/1 D str
2018-10-20 2018-10-20 Örebro-12 Cornell S.S. Cornell S.S.   [s 3] 2140/9 D 8 20.0 1348
2018-10-14 2018-10-14 Åmål-7 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 7] 2080/12 D 0 14.6 1000
2018-10-12 2018-10-12 Romme-3 Hera S.S. Hera S.S.   [s 3] 2160/9 D 0 19.9 593
2018-10-10 2018-10-10 Solvalla-8 Jas S.S. Jas S.S.   [v 8] 1640/1 D 0 g 668
2018-10-05 2018-10-05 Örebro-2 Lansen S.S. Lansen S.S.   [v 5] 2140/3 D 0 g 545
2018-09-25 2018-09-25 Eskilstuna-6 Jas S.S. Jas S.S.   [v 8] 1640/11 B 1 14.7 121
2018-09-25 2018-09-25 Eskilstuna-7 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 7] 2140/5 B 2 14.5 99
2018-08-27 2018-08-27 Åmål-5 Eclipse S.S. Eclipse S.S.   [s 5] 2080/11 B 0 20.8 1133
2018-08-25 2018-08-25 Eskilstuna-9 Jas S.S. Jas S.S.   [v 8] 2140/8 D 0 15.7 121
2018-08-20 2018-08-20 Färjestad-2 Hera S.S. Hera S.S.   [s 3] 2140/11 C 7 18.2 885
2018-08-20 2018-08-20 Färjestad-3 Alenia S.S. Alenia S.S.   [s 5] 1640/7 D 0 19.0 590
2018-08-18 2018-08-18 Mantorp-3 Jas S.S. Jas S.S.   [v 8] 2140/10 D 4 15.6 107
2018-08-16 2018-08-16 Örebro-5 Eclipse S.S. Eclipse S.S.   [s 5] 2140/3 B 0 g 1562
2018-08-07 2018-08-07 Årjäng-2 Alenia S.S. Alenia S.S.   [s 5] 1640/6 D 5 17.7 660
2018-08-07 2018-08-07 Årjäng-6 Eclipse S.S. Eclipse S.S.   [s 5] 2140/3 D 0 19.6g 634
2018-08-03 2018-08-03 Örebro-2 Hera S.S. Hera S.S.   [s 3] 2100/12 C 6 18.0 1533
2018-07-26 2018-07-26 Lindesberg-3 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 7] 2160/6 B str
2018-07-26 2018-07-26 Lindesberg-9 Hera S.S. Hera S.S.   [s 3] 2140/2 D 7 18.0 2550
2018-07-19 2018-07-19 Arvika-7 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 7] 2100/6 C 6 15.8 604
2018-07-17 2018-07-17 Lindesberg-6 Jas S.S. Jas S.S.   [v 8] 2660/5 D 8 17.9 1161
2018-07-13 2018-07-13 Årjäng-1 Lansen S.S. Lansen S.S.   [v 5] 2140/1 D 0 g 868
2018-07-06 2018-07-06 Arvika-8 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 7] 2100/1 C 4 16.7 232
2018-06-27 2018-06-27 Åmål-9 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 7] 2080/4 C 0 g 679
2018-06-18 2018-06-18 Örebro-3 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 7] 1609/5 B 6 13.9 616
2018-06-18 2018-06-18 Örebro-5 Hera S.S. Hera S.S.   [s 3] 2140/9 B 6 19.5 572
2018-06-04 2018-06-04 Färjestad-6 Hera S.S. Hera S.S.   [s 3] 2140/2 C 0 19.6 244
2018-06-02 2018-06-02 Mantorp-4 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 7] 2160/15 B 0 14.9 1187
2018-05-28 2018-05-28 Färjestad-9 Alenia S.S. Alenia S.S.   [s 5] 2140/3 C str
2018-05-18 2018-05-18 Romme-1 Hera S.S. Hera S.S.   [s 3] 2140/11 D 8 18.7 1197
2018-05-16 2018-05-16 Solvalla-6 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 7] 1640/6 B 0 12.6 428
2018-05-15 2018-05-15 Örebro-8 Alenia S.S. Alenia S.S.   [s 5] 1609/8 D 0 16.0 866
2018-05-07 2018-05-07 Färjestad-1 Hera S.S. Hera S.S.   [s 3] 2140/6 D 0 g 168
2018-05-05 2018-05-05 Örebro-3 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 7] 2160/6 D 3 14.4 500
2018-05-01 2018-05-01 Åmål-8 Alenia S.S. Alenia S.S.   [s 5] 2080/4 D 4 18.5 255
2018-04-23 2018-04-23 Färjestad-3 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 7] 2140/1 D 1 15.0 234
2018-04-18 2018-04-18 Solvalla-3 Alenia S.S. Alenia S.S.   [s 5] 2140/6 C 4 17.3 794
2018-04-13 2018-04-13 Mantorp-5 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 7] 1640/7 D 7 14.8 1235
2018-04-09 2018-04-09 Färjestad-2 Alenia S.S. Alenia S.S.   [s 5] 2140/4 B 3 18.2 180
2018-04-06 2018-04-06 Örebro-5 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 7] 1609/12 D 0 15.9 1565
2018-03-21 2018-03-21 Färjestad-4 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 7] 2140/6 D 7 17.7 563
2019-12-05 2019-12-05 Axevalla-2 Cornell S.S. Cornell S.S.   [s 4] 2160/13 B str
2019-12-01 2019-12-01 Örebro-9 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 8] 2100/4 D 0 15.4 992
2019-11-23 2019-11-23 Örebro-7 Hera S.S. Hera S.S.   [s 4] 2100/11 D 0 20.2 1068
2019-11-23 2019-11-23 Örebro-9 Jas S.S. Jas S.S.   [v 9] 2100/10 C 0 17.6 615
2019-11-20 2019-11-20 Solvalla-4 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 8] 2140/10 D 0 16.5 1116
2019-11-01 2019-11-01 Färjestad-3 Hera S.S. Hera S.S.   [s 4] 1640/12 D str
2019-10-29 2019-10-29 Romme-5 Cornell S.S. Cornell S.S.   [s 4] 2140/11 D 4 19.3 1043
2019-10-24 2019-10-24 Mantorp-10 Lansen S.S. Lansen S.S.   [v 6] 1640/12 B str
2019-10-14 2019-10-14 Färjestad-3 Hera S.S. Hera S.S.   [s 4] 2140/4 D 8 20.9g 504
2019-10-14 2019-10-14 Färjestad-4 Jas S.S. Jas S.S.   [v 9] 1640/8 D 0 14.5 806
2019-10-10 2019-10-10 Örebro-1 Caspar S.S. Caspar S.S.   [v 4] 2100/1 D 0 g 706
2019-10-03 2019-10-03 Örebro-4 Jas S.S. Jas S.S.   [v 9] 2100/5 B 6 15.5 630
2019-10-03 2019-10-03 Örebro-6 Lansen S.S. Lansen S.S.   [v 6] 2160/7 C 6 17.3 629
2019-10-03 2019-10-03 Örebro-10 Hera S.S. Hera S.S.   [s 4] 2100/3 D 0 g 565
2019-09-26 2019-09-26 Åmål-8 Hera S.S. Hera S.S.   [s 4] 2100/5 D 5 18.3 487
2019-09-23 2019-09-23 Örebro-2 Jas S.S. Jas S.S.   [v 9] 2100/9 C 0 16.9g 161
2019-09-23 2019-09-23 Örebro-3 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 8] 2100/8 D 0 15.3 725
2019-09-23 2019-09-23 Örebro-6 Lansen S.S. Lansen S.S.   [v 6] 2100/2 D 6 16.7 1000
2019-09-13 2019-09-13 Årjäng-4 Lansen S.S. Lansen S.S.   [v 6] 2140/12 D 6 18.3 1000
2019-09-13 2019-09-13 Årjäng-7 Caspar S.S. Caspar S.S.   [v 4] 2140/4 D str
2019-09-10 2019-09-10 Solvalla-4 Jas S.S. Jas S.S.   [v 9] 1640/4 D 0 15.1g 1000
2019-09-09 2019-09-09 Färjestad-5 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 8] 2140/1 D 4 14.1 326
2019-09-07 2019-09-07 Åmål-5 Hera S.S. Hera S.S.   [s 4] 2080/7 D 2 19.1 286
2019-09-05 2019-09-05 Örebro-4 Twist Lane Twist Lane   [v 5] 1609/6 C 4 15.5 44
2019-09-03 2019-09-03 Eskilstuna-2 Cornell S.S. Cornell S.S.   [s 4] 1640/7 D 0 17.7g 1180
2019-08-29 2019-08-29 Örebro-6 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 8] 2100/4 B 6 14.9 33
2019-08-27 2019-08-27 Romme-3 Jas S.S. Jas S.S.   [v 9] 1640/2 C 2 13.0 579
2019-08-27 2019-08-27 Romme-5 Cornell S.S. Cornell S.S.   [s 4] 2140/10 D 0 g 479
2019-08-16 2019-08-16 Örebro-4 Jas S.S. Jas S.S.   [v 9] 2140/4 D 0 18.4g 908
2019-08-12 2019-08-12 Mantorp-3 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 8] 1640/8 D str
2019-08-05 2019-08-05 Färjestad-5 Jas S.S. Jas S.S.   [v 9] 2140/13 C 0 g 487
2019-07-26 2019-07-26 Lindesberg-2 Lansen S.S. Lansen S.S.   [v 6] 2140/6 C 0 g 839
2019-07-26 2019-07-26 Lindesberg-3 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 8] 2140/11 C 5 15.6 696
2019-07-22 2019-07-22 Färjestad-3 Hera S.S. Hera S.S.   [s 4] 2140/4 D 0 24.3 1165
2019-07-22 2019-07-22 Färjestad-7 Cornell S.S. Cornell S.S.   [s 4] 2140/3 C 0 21.3g 674
2019-07-22 2019-07-22 Färjestad-10 Jas S.S. Jas S.S.   [v 9] 2640/7 D 6 16.0 517
2019-07-15 2019-07-15 Solvalla-5 Jas S.S. Jas S.S.   [v 9] 2140/6 D 2 17.3 591
2019-07-11 2019-07-11 Örebro-3 Cornell S.S. Cornell S.S.   [s 4] 2100/15 B 0 g 1000
2019-07-07 2019-07-07 Lindesberg-3 Hera S.S. Hera S.S.   [s 4] 2140/3 D 4 18.6 311
2019-06-27 2019-06-27 Örebro-7 Jas S.S. Jas S.S.   [v 9] 2609/11 D 8 16.8 271
2019-06-27 2019-06-27 Örebro-9 Lansen S.S. Lansen S.S.   [v 6] 2160/14 C str
2019-06-26 2019-06-26 Åmål-10 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 8] 2080/5 D 0 16.0g 1000
2019-06-17 2019-06-17 Färjestad-4 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 8] 2140/1 C 0 14.7 170
2019-06-17 2019-06-17 Färjestad-6 Engla S.S. Engla S.S.   [s 4] 2140/10 B str
2019-06-17 2019-06-17 Färjestad-7 Lansen S.S. Lansen S.S.   [v 6] 1640/4 D 0 19.6 634
2019-06-13 2019-06-13 Lindesberg-5 Caspar S.S. Caspar S.S.   [v 4] 2140/6 D 0 g 949
2019-06-09 2019-06-09 Eskilstuna-10 Jas S.S. Jas S.S.   [v 9] 2140/9 D 2 16.2 224
2019-06-06 2019-06-06 Lindesberg-2 Cornell S.S. Cornell S.S.   [s 4] 2160/11 C 0 20.9g 796
2019-06-06 2019-06-06 Lindesberg-10 Lansen S.S. Lansen S.S.   [v 6] 2140/1 D 6 16.9 396
2019-05-28 2019-05-28 Färjestad-3 Jas S.S. Jas S.S.   [v 9] 2140/12 D 6 16.6 351
2019-05-28 2019-05-28 Färjestad-8 Cornell S.S. Cornell S.S.   [s 4] 2140/10 C 8 18.3g 73
2019-05-27 2019-05-27 Lindesberg-3 Lansen S.S. Lansen S.S.   [v 6] 2140/4 C 3 18.9 113
2019-05-23 2019-05-23 Axevalla-7 Hera S.S. Hera S.S.   [s 4] 2140/8 D 0 21.7 907
2019-05-20 2019-05-20 Mantorp-6 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 8] 1640/7 C 3 12.4 108
2019-05-19 2019-05-19 Lindesberg-1 Jas S.S. Jas S.S.   [v 9] 2140/1 D 0 17.7 218
2019-05-13 2019-05-13 Åmål-7 Hera S.S. Hera S.S.   [s 4] 1680/12 D 0 17.7 1000
2019-05-07 2019-05-07 Eskilstuna-13 Jas S.S. Jas S.S.   [v 9] 2140/6 D str
2019-05-06 2019-05-06 Färjestad-6 Lansen S.S. Lansen S.S.   [v 6] 2140/1 D 0 g 686
2019-05-06 2019-05-06 Färjestad-7 Hera S.S. Hera S.S.   [s 4] 2140/5 D 0 g 534
2019-04-25 2019-04-25 Örebro-9 Lansen S.S. Lansen S.S.   [v 6] 2100/2 D str
2019-04-25 2019-04-25 Örebro-10 Hera S.S. Hera S.S.   [s 4] 2100/9 D 6 17.9 679
2019-04-24 2019-04-24 Solvalla-3 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 8] 2140/3 C 2 13.9 23
2019-04-15 2019-04-15 Mantorp-4 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 8] 2140/5 C 2 14.1 322
2019-04-05 2019-04-05 Axevalla-3 Jas S.S. Jas S.S.   [v 9] 2160/5 B 0 18.5g 220
2019-04-05 2019-04-05 Axevalla-6 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 8] 1640/2 C 2 12.6 442
2019-01-21 2019-01-21 Färjestad-5 Jas S.S. Jas S.S.   [v 9] 2140/1 A 0 g 214
2019-01-18 2019-01-18 Romme-6 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 8] 1640/9 D 0 14.8 361
2019-01-10 2019-01-10 Örebro-4 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 8] 2100/4 D 5 16.7 626
2019-01-10 2019-01-10 Örebro-8 Jas S.S. Jas S.S.   [v 9] 2100/7 B 0 20.5g 472
2019-01-07 2019-01-07 Färjestad-1 Cornell S.S. Cornell S.S.   [s 4] 2140/2 D 0 20.7 509
2019-01-07 2019-01-07 Färjestad-2 Hera S.S. Hera S.S.   [s 4] 2140/8 D 0 20.7 1047



ATG (Aktiebolaget Trav och Galopp) är inte innehavare till Gratistravtips.se, utan förser oss enbart med data om aktuella startlistor, hästar, tränare och kuskar.
Denna information tillhandahålls enligt samarbetsavtal med ATG. Samtliga rättigheter tillhör ATG. Inga bilder, texter eller sammanställd information, eller utdrag därav, får användas för kommersiellt bruk eller i övrigt i strid mot reglerna i lag (1960:729) om upphovsrätt till litterära och konstnärliga verk.
Gratistravtips.se har ett aktivt samarbetsavtal med Svenska Spel Sport & Casino AB samt AB Svenska Spel och marknadsför deras produkter.
Spel för dig som fyllt 18 år
Spelproblem? Ring Stödlinjen på 020-81 91 00 eller besök Stödlinjens hemsida: www.stodlinjen.se. Du kan även testa dina spelvanor på: Spelalagom.se