V75 tips och andra gratis travtips

Här hittar du V75 tips och andra gratis travtips för kommande lopp med kusken . Samt statistik och resultat för senaste loppen som har tävlat i.

Aktuella/kommande tävlingsdagar

Datum Datum/bana/lopp Häst Distans/spår Rank
har inga kommande starter..

Nyheter för travkusk


Solvalla och Bergsåker körde V86 tillsammans på onsdagen och i både Stockholm och Sundsvall tävlades det i regn och blåst. I e..


Solvalla och Bergsåker körde V86 tillsammans på onsdagen och i både Stockholm och Sundsvall tävlades det i regn och blåst.
I ett lopp för ston ingående i Solvallaserien hade Daniel Redéns Conrads Rödluva en mycket passande uppgift på förhand och spelades till kvällens tyngsta favorit. 84 procent på V86-spelet.
Utan att ha den riktiga toppformen i kroppen och med skor på alla fyra hovar kunde fuxan ta karriärens tolfte seger i artonde starten.
Örjan Kihlström körde fram utvändigt ledande Felicity Shagwell dryga varvet från mål för att bevaka sina intressen i loppet. Conrads Rödluva brukar inte vinna med några större marginaler och klev nu undan till en knapp seger före Au Pair Girl och Fanny Chenal som närmade sig den sista biten.
Ett gott hantverke utan att det slog gnistor om Rödluvan – men fuxan lär komma ytterligare förbättrad till Breeders Crown-semifinalerna på Solvalla om två veckor.
- Hon gör alltid sitt jobb så att säga och har nästan aldrig gjort ett riktigt dåligt lopp vad jag kan komma ihåg. Hon har förlorat några gånger men har även då svarat för ett bra jobb, sade Örjan Kihlström efter loppet.

Fem strutar för Nurmos
”Tveksam stallform” löd omdömet inför kvällen angående Timo Nurmos hästar.
Jorma Kontio gav svar på tal och tog tre segrar med Nurmos-tränat innan V86:an inleddes på Solvalla.
Sedan bara fortsatte det. I treåringsloppet på kupongen reglerade valacken Mellby Hoffa motståndet från positionen utvändigt ledaren med Jorma i sulkyn. Fjärde segern i femte starten för hästen som uppfödarna Mellby Gård äger själva.
Örjan Kihlström fick förtroendet bakom Timo Nurmos Global Winner i V86-6 och gjorde sig ingen brådska i tredjeparet utvändigt i trekilometersloppet.
I hällregnet fick spelfavoriten upp farten ordentligt sista 600 meterna och ledande Tsar Brodde fångandes in i god tid innan linjen i loppet som var ett klass I-försök.
Summa fem ”strutar” för stall Timo Nurmos!
Robert Bergh satte punkt för omgången på Solvalla med storskrällen Mellby Glader (fyra procent) i det avslutande fyraåringsloppet. Från fjärdeparet utvändigt följde Bergh med i rygg på favoriten Missle Hill sista 800 och en tapper Mellby Glader kunde ta sig förbi i de sista stegen.

Majet klar för V75-final
38 mil norröver avgjordes Bergsåkers fyra avdelningar på V86-spelet.
Majet af Djupmyra har utvecklats mycket sedan hon kom i Daniel Wäjerstens träning i maj. Det sjuåriga stoet är nu klar för V75-finalerna på Solvalla i början av november.
V86-1 på Bergsåker var ett försök i klass II där Majet af Djupmyra slog hingstar och valacker sedan Daniel Wäjersten kuppat sig till ledningen 1400 meter från mål.
Majet var favorit i ett stolopp på V75 i Skellefteå senast men visade galopp. Nu kom revanschen.
- Ska jag vara ärlig tyckte jag att hon var för gammal och ville att ägarna skulle satsa på en yngre häst. Men de tyckte så mycket om henne att de ville ge henne en chans till och det är vi glada för, sa Bergsåkertränaren.
Solängets kallblodskung Tangen Haap har inte varit helt lätt att räkna på sedan segern i Elitkampen på Solvalla.
Efter galoppen i segerstriden i V75 i Skellefteå i den förra starten kom nu första triumfen i sjunde försöket sedan i maj. Björn Karlsson prickade springspåret och körde sig till täten i den första kurvan i kallblodslopp för högsta klassen och nu var Tangen Haap bra igen.
Segertiden i Paul Oscarsons minneslopp skrevs till 1.23,7 över 1640 meter volt.
- Tussarna var oryckta och jag körde inte en meter. Ett välbetalt snabbjobb! sa Björn Karlsson.

”En otrolig moral”
Walkie Talkie var hård som flinta vid segern i V75 senast. Per Linderoths tuffa sto fyllde nu på med ännu en seger i ett försök i serien Diamantstoet.
Loppet var en spårtrappa och Walkie Talkie med sina 880 000 kronor intjänat fick dra upp spurten som sista häst i 15-hästarsfältet. Per Lindroth körde till på allvar 300 meter från mål och spurten resulterade än en gång.
- Hon visar en otrolig moral, berömde tränaren.
Omgångens storskräll på Bergsåker kom i V86-5. Susanne H Osterling satt i rygg ledaren med tvåprocentaren Jeppas Picasso och kunde smita ut i den sista kurvan och avgöra knappt. Ulrica Håkansson, amatör från Solänget, tränar.
Åtta rätt på V86-spelet delade ut 180 238 kronor sju rätt gav 942 kronor och sex rätt 57 kronor.

Mikael Wikner, Kanal 75


En liten avbild av pappan Maharajah är han, Stall Travkompanpaniets Who's Who.Efter segern i Svenskt Travderby förra året, blev det seger i fem&..


En liten avbild av pappan Maharajah är han, Stall Travkompanpaniets Who's Who.
Efter segern i Svenskt Travderby förra året, blev det seger i femåringsloppet Jubileumspokalen på Solvalla i augusti i år.
Allt enligt plan.
Solvallatränaren Pasi Aikio tar nu ett djupt andetag och planerar vidare. Frankrike nästa!
Prix d'Amerique hägrar den sista söndagen i januari.
- Men det är långt dit och det finns inga garantier i det här. Men visst är en start i Prix d'Amerique vårt stora mål, säger Pasi Aikio.
Ett delmål på vägen är femåringsloppet Prix Tenor de Baune på Vincennes i december. En seger där ger en direktbiljett till det stora loppet.
- Who's Who ska få åka ner till Frankrike 10 november, dagen efter hingstpremieringen här i Sverige. Inget är bestämt med starter och så. Allt hänger på hur han tar resan ner och så vidare. Men under förvintern är huvudmålet i alla fall femåringsloppet Prix Tenor de Baune som går två dagar före julafton. Visar han att han duger där spänner vi givetvis bågen ytterligare, säger Pasi Aikio.

Kanske Prix de Bretagne
Stall Travkompaniets nya stjärna kommer alltså att vara på plats när vintermeetinget är i gång i Paris. Vintermeetinget startar 30 oktober. Söndagen 17 november körs det första av de fyra förberedande ”B-loppen” inför Prix d'Amerique - Prix de Bretagne.
- Vi kommer säkert att vara med i listorna till alla de där loppen i början men det hänger på uppladdningen om det ska bli några starter. Om allt fungerar och hästen mår bra väljer vi mellan Prix de Bretagne eller ett lopp för fem-och sexåringar på Vincennes dagen efter, säger tränaren.

Kvalvägen till Prix d'Amerique
Who's Who kan eventuellt komma med i Prix d'Amerique på prispengar - om det av någon anledning skulle gå tungt i de förberedande loppen.
Pasi Aikio vill dock kvala in den vanliga vägen. Antingen med seger i Prix Tenor de Baune eller med en pallplats i något av de fyra "B-loppen”.
Förutom Prix de Bretagne körs Prix du Bourbonnais i början av december, Prix de Bourgogne i slutet av december och Prix de Belgique i mitten av januari.
- Jag har hört att några säger att det kan gå på intjänade pengar. Men det tar jag inte för givet utan vi ska givetvis försöka kvala in hästen, säger Solvallatränaren.
Who's Who kommer att bo i Ron Kuipers borg på träningsanläggningen Grosbois. Skötaren Jennie Ek får även med sig sexårige Uppohoppa till Paris, som enligt Aikio mestadels ska få tävla på landsortsbanorna i vinter.
Hur har Who's Who haft det sedan segern i Jubileumspokalen i augusti?
- Han fick ta det lugnt första veckan efter det loppet och sedan har han gått tung träning fram till för drygt en vecka sedan. På den vägen är det och allt är enligt plan.

”B-loppen” inför Prix d'Amerique
Prix de Bretagne – söndag 17 november
Prix du Bourbonnais – söndag 8 december
Prix de Bourgogne – söndag 29 december
Prix de Belgique – söndag 12 januari
(Ettan-tvåan och trean i dessa lopp får en inbjudan till Prix d'Amerique).

Fribiljett till PdA ges också till segrarna i femåringsloppet Prix Tenor de Baune (22 december) och treåringsloppet Criterium Continental (22 december).

Mikael Wikner, Kanal 75


Vi har en högintressant jackpotomgång på V75 framför oss på lördag. Romme står för värdskapet och det vänt..


Vi har en högintressant jackpotomgång på V75 framför oss på lördag. Romme står för värdskapet och det väntar minst 41 miljoner kronor till den som är ensam med sju rätt. Stefan Melander tränar omgångens största favorit. Det är stjärnhästen Milligan’s School som står perfekt till i gulddivisionen. Den tiofaldiga miljonären hade ett suveränt fjolår där han bland annat besegrade Readly Express i Sundsvall Open Trot.
I år har Milligan’s School tagit flera större segrar, bland annat Jämtlands Stora Pris. Han var även med i ett försök av Elitloppet och har vunnit flera lopp i gulddivisionen. Näst senast provade han lyckan i Masters-finalen på Vincennes i Paris utan att vara som bäst. Men senast var han tillbaka i vinnarcirkeln då han vann enkelt på Solvalla.
– Milligan’s School (V75-3) är riktigt bra i ordning och känns jättefin i jobben. Det blev en för tuff resa ner till Paris som satte ner honom. Vi lastade honom klockan åtta på morgonen och han var framme i Paris klockan tio på kvällen. Sedan somnade han inte förrän tolv på natten och sov sju timmar. Det blev tokigt allting och en alltför hård tripp så nära inpå loppet, säger Stefan Melander.
– Han har tränat hela tiden mellan loppen och det var skönt att han var tillbaka i sitt rätta jag senast. Vi provade 2600 meter då och det gick bra. Han har vunnit över lång distans tidigare och går på alla distanser. Jag läste någonstans att han inte har vunnit över kort distans i Sverige, men det har krånglat flera gånger när han har varit ute i de loppen. I Elitloppet blev det strul exempelvis. Men i USA har han vunnit flera gånger över 1600 meter som unghäst innan han kom till Sverige.
Vad säger du om uppgiften här med spår fyra bakom bilen över kort distans?
– Det ser spännande ut och han måste ha en toppchans. Värsta konkurrenten Elian Web fick sämsta läget med spår elva. Min häst är snabb ut och tål att gå. Det ser bra ut. Jag hoppas att vi kan köra barfota runt om och banan på Romme var fin när vi var där och tävlade i fredags trots att det regnade. Så jag tror nog att det blir en bra bana, säger Tarzan.

”Han tror jag mest på”
Vilka av dina övriga V75-hästar ska spelarna beakta och strecka?
– Förutom Milligan’s School så är det bara två till som har chans och det är treåringarna. Det är två jättefina hästar och jag hoppas att de gör upp om segern i sitt lopp.
Brake Cooling (V75-5) känns intressant och jag tror mest på honom. Han har gått bra varje gång men haft lite otur och är bättre än raden. Senast ute i ett tufft kriteriekval från bakspår. Hästen är snabb ut och har ett perfekt läge. Det är en bra häst det här som är på väg uppåt. Jorma får bestämma efter värmningen om vi ska köra med skygglappar eller öppet huvudlag. Annars blir det barfota runt om och jänkarvagn igen.
Digital Summit (V75-5) är riktigt fin och har varit duktig i två raka segrar. Är en av mina bättre treåringar. Han är fortsatt bra i jobben men det är lite frågetecken över den korta distansen här. Jag tycker ändå att han ska räknas tidigt men tror som sagt mer på Brake Cooling på grund av läget. Vi kör troligen med skor runt om och jänkarvagn, säger Stefan Melander.

Michael Carlsson, Kanal 75


Det kördes Breeders Crown-lopp för tre- och fyraåringar på Axevalla under tisdagskvällen.Brother Bill spurtade strålande I Sven..


Det kördes Breeders Crown-lopp för tre- och fyraåringar på Axevalla under tisdagskvällen.
Brother Bill spurtade strålande I Svenskt Travkriterium som tvåa bakom vinnande Power. Nu tog han hem segern i Breeders Crown för treåriga hingstar och valacker för Ulf Ohlsson. Brother Bill öppnade snabbt och kunde ta över ledningen i utgången av första kurvan. Han fick sedan bestämma och via en snabb slutrunda gav han inte favoriten Aetos Kronos skuggan av en chans. Den sistnämnde var blek som fyra från andra par utvändigt. Brother Bill trummade på i ledningen och när Ultion Face kom farande en bit ut i banan över upploppet ryckte Ulf Ohlsson tussarna på Brother Bill som svarade direkt och vann enkelt. Tränar gör Timo Nurmos och segertiden blev 1.14,4/2140a.
– Det är en fin häst och han skulle vara kvick från början och det var han. Han kändes fin och vi fick köra så sakta första varvet och jag ville dra upp tempot varvet kvar. Det kom någon ut i banan till slut och jag ryckte tussarna 50 kvar och då ökade han direkt. Han var absolut inte trött, sa Ulf Ohlsson.
Örjan Kihlström kommenterade Aetos Kronos fjärdeplats på följande vis.
– Han gick med skor och fast huva i dag, lite säkerhetsbalans. Han var inte lika vass som han har varit innan. Godkänd utan att vara lika vass som tidigare, sa Kihlström.

Imponerande uppvisning av Ganga Bae
I Breeders Crown för treåriga ston blev det en imponerande uppvisning av Ganga Bae. Hon fick en dryg inledning med tredjespår runt första sväng och resten av loppet i dödens. Men trots det slog hon klorna i den ledande favoriten Gina Mearas hur enkelt som helst in på upploppet och gled retfullt enkelt ifrån till slut. Ganga Bae, som satt fast i Oaks-finalen senast, krossade sina konkurrenter och vann med krafter kvar. Det är Stefan Melander som tränar hästen och i sulkyn satt Örjan Kihlström. Segertiden blev 1.13,4/2140a. Gina Mearas höll till andraplatsen.
– Hon var fantastiskt fin och skötte allting själv. Det var bara för mig att hålla i mig, sa Örjan Kihlström.

Aleppo Pine från dödens
Kihlström vann dubbelt då han även styrde in Aleppo Pine till seger i Breeders Crown för fyraåriga ston. Örjan lämnade ingenting åt slumpen utan sände tidigt fram Aleppo Pine utvändigt om ledande Adi Gallia. Hon gick i närkamp med denne in på upploppet och kopplade ett säkert grepp till slut. Det Roger Walmann-tränade stoet vann på tiden 1.13,9/2140a.
– Hon är ganska stark och väldigt snabb också. Det är en komplett och fin märr. Hon hade tussarna kvar och hade en lite växel till om det hade behövts. Hon hade sämsta spåret och gick med skor och hade tussarna kvar. Så hon håller verkligen sin fina form, berömde Örjan Kihlström.

Betting Gangster övertygade
I det avslutande Breeders Crown-loppet för fyraåriga hingstar och valacker blev det seger för Betting Gangster. Han tog direkt hand om ledningen och svarade resolut upp en tryckare från Tae Kwon Deo efter ett halvvarv. Över upploppet stegade Betting Gangster ifrån till en övertygande seger för Rikard N Skoglund. Tränar gör Jerry Riordan och segertiden skrevs till 1.13,4/2140a.
– Han öppnade väldigt bra i dag och jag kände redan i provstarten att det var andra grejer mot tidigare. Även om jag kände lite senast att han skulle kunna öppna. Jag bestämde mig för att köra i ledningen och han gick undan på ett bra sätt. I dag travade han maximalt och var väldigt spänstig, sa Rikard N Skoglund.
I snabbloppet som kördes inom V64 snuvade Pastore Bob och Johan Untersteiner pappa Peter och favoriten Heart of Steel på ledningen. Sedan såg Pastore Bob fin ut hela vägen och Johan gjorde allt för att Heart of Steel inte skulle få luckan i tid. Pastore Bob vann enkelt före Heart of Steel på tiden 1.10,7/1640a.

Michael Carlsson, Kanal 75


Det var i lärlingsloppet Prix European Trotting Schools Assocation som det blev Stian Stoum som fick vinna och triumfen var värd cirka 220 000 kronor...


Det var i lärlingsloppet Prix European Trotting Schools Assocation som det blev Stian Stoum som fick vinna och triumfen var värd cirka 220 000 kronor. Han jobbar till vardags hos Jerry Riordan och Benuro d’Auvillier stod i en klass för sig. Ifrån ledningen ryckte hästen åt sig flera längders ledning och vann enkelt på tiden 1.14,0/2100 meter autostart.

Kanal 75


Du har innerspåret bakom bilen i Oaks-loppet på Momarken. Vilka hästar utmanar från start tror du?- Brenne Berna är startsnabb men k..



Du har innerspåret bakom bilen i Oaks-loppet på Momarken. Vilka hästar utmanar från start tror du?

- Brenne Berna är startsnabb men kan nog inte ta en längd på min tror jag. Nu får Alfa Lina se Öystein Tjomslands häst på högersidan och då tror jag att det går vägen.
Alfa Lina var fyra i Kriteriestoet på Dannero efter en incident i loppet då ni krokade ihop med ett annat ekipage, sedan slutade ni tvåa i norska stokriteriet några veckor senare. Du måste tycka att hon värd en stor seger nu?
- Ja, det är hon absolut. Vi hade lite otur med spårlottningen i kriteriet i Norge också. Med ett spår innanför Brenne Berna där så vinner hon loppet.
Nioåriga Alfie i ditt stall är ett av landets bästa kallblodiga ston med 1,5 miljoner på kontot. Men du har sagt att treåriga Alfa Lina brukar matcha henne i träningen hemmavid?
- Jag har kört fortare med den yngre än vad jag har åkt i sulkyn efter Alfie. Några tiondelar bara men det är bra. 1.17,1 hade jag på GPS-mottagaren i finalen av Stokriteriet på Bjerke en kort stund i starten. Hon är mycket kvick.
Tror du att hon kommer upp i Alfies nivå om allt går bra?
- Där är hon ju redan!
Du är amatör med licensen knuten till Bollnästravet och står som tränare, ägare och uppfödare till de flesta av hästarna i stallet. Håller du på med sporten på heltid?
- Nej, jag är bonde med djur, åkrar och skog som jag håller på med också. Så efter att ha jobbat ensam med hästarna i flera år har jag faktiskt anställt en nu. Med åtta hästar på träningslistan måste jag ta hjälp.
Vad önskar du mest av allt just nu?
- En seger på Momarken, en krans och några pokaler. Ha-ha! V75-segern med Alfie på Romme (januari 2018) är det största jag har vunnit fram till nu.

Fotnot: Norska Oaks avgörs över 2140 meter. 300 000 kronor väntar på vinnaren på lördag.

Mikael Wikner, Kanal 75

Tidigare tävlingsdagar

Datum Datum/bana/lopp Häst Distans/spår Rank Plac. Tid Odds
2015-12-21 2015-12-21 Färjestad-5 Jas S.S. Jas S.S.   [v 5] 2660/14 0 20.4g 1694
2015-12-20 2015-12-20 Örebro-9 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 4] 1609/11 str
2015-12-20 2015-12-20 Örebro-1 Gripen S.S. Gripen S.S.   [v 3] 2140/8 0 g 310
2015-12-14 2015-12-14 Färjestad-6 Bell S.S. Bell S.S.   [s 3] 2140/1 0 g 312
2015-12-06 2015-12-06 Färjestad-1 Gripen S.S. Gripen S.S.   [v 3] 2140/9 5 18.8 458
2015-11-30 2015-11-30 Färjestad-1 Bell S.S. Bell S.S.   [s 3] 2140/4 0 20.0 572
2015-11-29 2015-11-29 Örebro-2 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 4] 2100/8 str
2015-11-19 2015-11-19 Romme-4 Jas S.S. Jas S.S.   [v 5] 2140/9 0 17.7 1120
2015-11-13 2015-11-13 Romme-1 Bell S.S. Bell S.S.   [s 3] 2140/1 5 19.8 280
2015-11-08 2015-11-08 Eskilstuna-12 Bell S.S. Bell S.S.   [s 3] 2140/5 0 g 603
2015-10-06 2015-10-06 Eskilstuna-1 Bell S.S. Bell S.S.   [s 3] 2140/1 0 g 535
2015-10-01 2015-10-01 Örebro-8 Jas S.S. Jas S.S.   [v 5] 2140/1 0 19.8g 990
2015-10-01 2015-10-01 Örebro-5 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 4] 1609/2 6 13.9 69
2016-10-02 2016-10-02 Årjäng-5 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 5] 1640/6 D 0 14.5 417
2016-09-17 2016-09-17 Eskilstuna-3 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 5] 2140/2 C 7 16.2 150
2016-09-08 2016-09-08 Örebro-9 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 5] 2140/6 D 0 15.8 72
2016-09-08 2016-09-08 Örebro-8 Jas S.S. Jas S.S.   [v 6] 1609/10 B 0 17.4g 520
2016-08-21 2016-08-21 Årjäng-10 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 5] 2140/6 D 0 13.9 170
2016-08-20 2016-08-20 Örebro-4 Jas S.S. Jas S.S.   [v 6] 2640/5 D 0 g 1383
2016-08-19 2016-08-19 Örebro-3 Bell S.S. Bell S.S.   [s 4] 2140/8 D 0 24.2g 789
2016-08-09 2016-08-09 Årjäng-3 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 5] 1640/6 D 1 13.8 131
2016-08-08 2016-08-08 Färjestad-10 Jas S.S. Jas S.S.   [v 6] 2140/14 A 0 g 79
2016-08-01 2016-08-01 Årjäng-3 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 5] 2160/4 C 1 15.3 34
2016-07-29 2016-07-29 Solvalla-9 Jas S.S. Jas S.S.   [v 6] 2160/7 B 8 15.7 563
2016-07-21 2016-07-21 Örebro-4 Jas S.S. Jas S.S.   [v 6] 2100/10 C 3 16.6 47
2016-07-19 2016-07-19 Solvalla-7 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 5] 2140/10 D 5 15.0 537
2016-07-12 2016-07-12 Eskilstuna-4 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 5] 2140/8 B 7 17.6g 80
2016-07-10 2016-07-10 Lindesberg-6 Jas S.S. Jas S.S.   [v 6] 2140/2 B 1 16.7 67
2016-07-01 2016-07-01 Solvalla-5 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 5] 2140/8 C 0 15.7 1746
2016-07-01 2016-07-01 Solvalla-3 Jas S.S. Jas S.S.   [v 6] 2160/15 C 6 16.4 2280
2016-06-19 2016-06-19 Eskilstuna-5 Bell S.S. Bell S.S.   [s 4] 2140/11 C 0 g 771
2016-06-19 2016-06-19 Axevalla-6 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 5] 2140/12 C str
2016-06-18 2016-06-18 Lindesberg-4 Jas S.S. Jas S.S.   [v 6] 2140/12 B 0 19.3g 559
2016-06-12 2016-06-12 Mantorp-6 Jas S.S. Jas S.S.   [v 6] 2160/9 C 3 16.9g 541
2016-06-06 2016-06-06 Lindesberg-3 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 5] 1640/12 C 6 15.2 264
2016-05-27 2016-05-27 Åmål-3 Jas S.S. Jas S.S.   [v 6] 2480/2 D str
2016-05-26 2016-05-26 Örebro-1 Alenia S.S. Alenia S.S.   [s 3] 2140/10 B str
2016-05-15 2016-05-15 Årjäng-5 Jas S.S. Jas S.S.   [v 6] 2140/6 B 8 17.9g 155
2016-05-13 2016-05-13 Romme-2 Alenia S.S. Alenia S.S.   [s 3] 2140/12 C 0 20.5 1479
2016-05-10 2016-05-10 Axevalla-3 Bell S.S. Bell S.S.   [s 4] 2140/1 C str
2016-05-02 2016-05-02 Årjäng-9 Jas S.S. Jas S.S.   [v 6] 2160/10 D 6 18.4g 776
2016-05-02 2016-05-02 Årjäng-3 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 5] 1640/7 B 7 15.0 129
2016-04-15 2016-04-15 Solvalla-8 Gripen S.S. Gripen S.S.   [v 4] 2140/10 D 6 17.8 2192
2016-04-11 2016-04-11 Mantorp-3 Jas S.S. Jas S.S.   [v 6] 2140/3 D 0 17.5g 697
2016-04-11 2016-04-11 Mantorp-2 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 5] 1640/6 D 6 13.9 348
2016-04-04 2016-04-04 Mantorp-7 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 5] 1640/8 D 0 g 560
2016-04-01 2016-04-01 Örebro-1 Gripen S.S. Gripen S.S.   [v 4] 2100/4 C 0 g 210
2016-03-30 2016-03-30 Årjäng-7 Jas S.S. Jas S.S.   [v 6] 2140/5 D 7 17.6g 372
2016-03-22 2016-03-22 Axevalla-7 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 5] 2140/3 D str
2016-03-14 2016-03-14 Mantorp-3 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 5] 2160/15 C 4 16.6 844
2016-03-14 2016-03-14 Färjestad-7 Jas S.S. Jas S.S.   [v 6] 2140/1 D 0 g 1041
2016-02-29 2016-02-29 Färjestad-5 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 5] 1640/7 C 0 g 223
2016-02-22 2016-02-22 Färjestad-2 Gripen S.S. Gripen S.S.   [v 4] 2140/1 D str
2016-02-17 2016-02-17 Solvalla-6 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 5] 2140/4 D 6 15.1 666
2016-02-04 2016-02-04 Örebro-2 Gripen S.S. Gripen S.S.   [v 4] 2140/4 D 0 23.0g 855
2016-01-27 2016-01-27 Örebro-3 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 5] 2140/3 D 0 g 675
2016-01-26 2016-01-26 Eskilstuna-1 Gripen S.S. Gripen S.S.   [v 4] 2140/7 C 0 22.9g 637
2016-01-14 2016-01-14 Eskilstuna-5 Gripen S.S. Gripen S.S.   [v 4] 2140/5 D str
2016-01-05 2016-01-05 Örebro-2 Jas S.S. Jas S.S.   [v 6] 2160/8 C 0 g 258
2016-01-04 2016-01-04 Färjestad-8 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 5] 2140/10 D 0 17.1 389
2016-01-04 2016-01-04 Färjestad-1 Gripen S.S. Gripen S.S.   [v 4] 2140/8 C 0 22.1g 733
2017-12-19 2017-12-19 Örebro-5 Lansen S.S. Lansen S.S.   [v 4] 2140/1 D 0 21.0g 505
2017-12-11 2017-12-11 Färjestad-9 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 6] 2160/12 D 7 16.9 307
2017-12-11 2017-12-11 Färjestad-8 Jas S.S. Jas S.S.   [v 7] 2140/6 C 2 17.3 46
2017-12-11 2017-12-11 Färjestad-2 Lansen S.S. Lansen S.S.   [v 4] 2140/1 D 0 g 133
2017-11-28 2017-11-28 Eskilstuna-5 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 6] 1640/11 D str
2017-11-22 2017-11-22 Solvalla-3 Alenia S.S. Alenia S.S.   [s 4] 2140/5 C str
2017-11-13 2017-11-13 Färjestad-9 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 6] 2140/3 C 4 16.0 225
2017-11-13 2017-11-13 Färjestad-7 Jas S.S. Jas S.S.   [v 7] 2140/7 C 0 g 411
2017-11-06 2017-11-06 Färjestad-10 Alenia S.S. Alenia S.S.   [s 4] 2140/2 C 0 18.8g 232
2017-11-02 2017-11-02 Örebro-5 Jas S.S. Jas S.S.   [v 7] 2140/4 D 6 16.7 445
2017-10-26 2017-10-26 Axevalla-7 Jas S.S. Jas S.S.   [v 7] 2140/10 D 6 17.6 386
2017-10-10 2017-10-10 Axevalla-6 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 6] 2140/6 D str
2017-10-07 2017-10-07 Åmål-2 Jas S.S. Jas S.S.   [v 7] 2480/10 B 0 g 80
2017-10-02 2017-10-02 Mantorp-9 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 6] 2140/10 D 7 16.3 442
2017-09-29 2017-09-29 Axevalla-6 Jas S.S. Jas S.S.   [v 7] 2140/1 D 0 17.1 675
2017-09-16 2017-09-16 Mantorp-5 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 6] 1640/4 D 7 14.1 94
2017-09-14 2017-09-14 Örebro-8 Alenia S.S. Alenia S.S.   [s 4] 2140/1 D 0 20.0 776
2017-09-11 2017-09-11 Färjestad-8 Jas S.S. Jas S.S.   [v 7] 2140/11 D 6 16.6 973
2017-09-07 2017-09-07 Åmål-2 Alenia S.S. Alenia S.S.   [s 4] 2080/6 C str
2017-08-28 2017-08-28 Färjestad-9 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 6] 2140/9 D 0 16.1 762
2017-08-28 2017-08-28 Färjestad-8 Alenia S.S. Alenia S.S.   [s 4] 2140/11 C 0 16.3 539
2017-08-28 2017-08-28 Färjestad-4 Jas S.S. Jas S.S.   [v 7] 2140/11 D 7 16.0 472
2017-08-13 2017-08-13 Arvika-7 Bell S.S. Bell S.S.   [s 5] 2100/10 D str
2017-08-13 2017-08-13 Arvika-5 Alenia S.S. Alenia S.S.   [s 4] 2100/8 C 2 18.4 73
2017-07-27 2017-07-27 Lindesberg-3 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 6] 2140/9 D 0 17.8 398
2017-07-24 2017-07-24 Arvika-3 Alenia S.S. Alenia S.S.   [s 4] 2100/5 D 2 17.0 267
2017-07-17 2017-07-17 Lindesberg-5 Bell S.S. Bell S.S.   [s 5] 2140/7 C 0 g 668
2017-07-17 2017-07-17 Lindesberg-2 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 6] 1640/9 D 5 15.1 239
2017-07-17 2017-07-17 Lindesberg-6 Alenia S.S. Alenia S.S.   [s 4] 2140/11 C 0 19.1 772
2017-07-09 2017-07-09 Lindesberg-10 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 6] 2140/5 C 1 15.6 30
2017-07-03 2017-07-03 Årjäng-9 Alenia S.S. Alenia S.S.   [s 4] 2140/1 C 5 17.9 120
2017-06-21 2017-06-21 Färjestad-6 Alenia S.S. Alenia S.S.   [s 4] 2140/3 D 3 16.8 798
2017-06-21 2017-06-21 Färjestad-2 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 6] 1640/12 D 0 13.6 1378
2017-06-20 2017-06-20 Axevalla-1 Jas S.S. Jas S.S.   [v 7] 2640/5 D 0 g 1101
2017-06-08 2017-06-08 Örebro-5 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 6] 2140/5 D 7 15.8 823
2017-06-08 2017-06-08 Örebro-2 Jas S.S. Jas S.S.   [v 7] 2160/7 C 0 19.4g 697
2017-06-06 2017-06-06 Lindesberg-10 Alenia S.S. Alenia S.S.   [s 4] 2140/5 D 6 20.2 207
2017-06-06 2017-06-06 Lindesberg-8 Edens Zolo Edens Zolo   [s 7] 1640/8 D 8 16.8 501
2017-05-29 2017-05-29 Färjestad-10 Jas S.S. Jas S.S.   [v 7] 2160/4 D 0 17.3g 1186
2017-05-01 2017-05-01 Färjestad-8 Alenia S.S. Alenia S.S.   [s 4] 2140/3 D 0 18.6 287
2017-04-14 2017-04-14 Färjestad-3 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 6] 2140/8 C str
2017-04-06 2017-04-06 Färjestad-9 Alenia S.S. Alenia S.S.   [s 4] 2140/5 B 0 21.5g 190
2017-03-31 2017-03-31 Solvalla-2 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 6] 2140/7 C 3 16.0 137
2017-03-27 2017-03-27 Färjestad-1 Alenia S.S. Alenia S.S.   [s 4] 2140/10 B 0 18.4 797
2017-03-21 2017-03-21 Axevalla-6 Jas S.S. Jas S.S.   [v 7] 2640/2 D 0 g 1205
2017-03-07 2017-03-07 Örebro-7 Jas S.S. Jas S.S.   [v 7] 2140/7 B 0 g 43
2017-03-06 2017-03-06 Färjestad-2 Alenia S.S. Alenia S.S.   [s 4] 2140/9 B 4 19.1 402
2017-03-06 2017-03-06 Eskilstuna-3 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 6] 1640/9 B str
2017-01-30 2017-01-30 Färjestad-1 Alenia S.S. Alenia S.S.   [s 4] 2140/7 B str
2017-01-14 2017-01-14 Örebro-1 Alenia S.S. Alenia S.S.   [s 4] 2140/5 D 4 18.9 501
2018-12-16 2018-12-16 Örebro-2 Cornell S.S. Cornell S.S.   [s 3] 2140/9 C 5 19.3 762
2018-12-16 2018-12-16 Örebro-6 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 7] 1609/1 C 0 15.9 197
2018-12-16 2018-12-16 Örebro-10 Jas S.S. Jas S.S.   [v 8] 2100/5 B 0 19.5g 178
2018-12-03 2018-12-03 Färjestad-2 Hera S.S. Hera S.S.   [s 3] 2140/8 C 6 22.0g 627
2018-12-02 2018-12-02 Mantorp-5 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 7] 1640/6 C 4 15.2 397
2018-11-26 2018-11-26 Färjestad-1 Lansen S.S. Lansen S.S.   [v 5] 2140/3 B 6 19.3 131
2018-11-26 2018-11-26 Färjestad-10 Jas S.S. Jas S.S.   [v 8] 1640/4 B 1 13.7 173
2018-11-23 2018-11-23 Axevalla-3 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 7] 1640/9 D 7 13.4 530
2018-11-18 2018-11-18 Färjestad-4 Jas S.S. Jas S.S.   [v 8] 2660/11 C 6 16.2 816
2018-11-17 2018-11-17 Örebro-3 Cornell S.S. Cornell S.S.   [s 3] 2140/10 C 0 g 417
2018-11-11 2018-11-11 Eskilstuna-4 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 7] 2140/3 D 6 14.8 253
2018-11-11 2018-11-11 Eskilstuna-12 Lansen S.S. Lansen S.S.   [v 5] 2140/4 C 3 18.7 581
2018-11-10 2018-11-10 Eskilstuna-12 Hera S.S. Hera S.S.   [s 3] 2140/1 D 0 g 567
2018-11-02 2018-11-02 Örebro-1 Lansen S.S. Lansen S.S.   [v 5] 2100/7 C 4 18.8 210
2018-11-02 2018-11-02 Örebro-2 Hera S.S. Hera S.S.   [s 3] 2140/9 C 7 19.3 633
2018-11-02 2018-11-02 Örebro-9 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 7] 1609/2 D 6 14.1 535
2018-11-01 2018-11-01 Färjestad-6 Eclipse S.S. Eclipse S.S.   [s 5] 2140/4 D 4 18.6 488
2018-10-29 2018-10-29 Eskilstuna-6 Jas S.S. Jas S.S.   [v 8] 2640/3 D 0 22.0g 897
2018-10-25 2018-10-25 Örebro-1 Eclipse S.S. Eclipse S.S.   [s 5] 2100/10 C 0 20.9g 595
2018-10-25 2018-10-25 Örebro-3 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 7] 2140/4 C 1 15.8 114
2018-10-25 2018-10-25 Örebro-11 Alenia S.S. Alenia S.S.   [s 5] 2100/1 D str
2018-10-20 2018-10-20 Örebro-12 Cornell S.S. Cornell S.S.   [s 3] 2140/9 D 8 20.0 1348
2018-10-14 2018-10-14 Åmål-7 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 7] 2080/12 D 0 14.6 1000
2018-10-12 2018-10-12 Romme-3 Hera S.S. Hera S.S.   [s 3] 2160/9 D 0 19.9 593
2018-10-10 2018-10-10 Solvalla-8 Jas S.S. Jas S.S.   [v 8] 1640/1 D 0 g 668
2018-10-05 2018-10-05 Örebro-2 Lansen S.S. Lansen S.S.   [v 5] 2140/3 D 0 g 545
2018-09-25 2018-09-25 Eskilstuna-6 Jas S.S. Jas S.S.   [v 8] 1640/11 B 1 14.7 121
2018-09-25 2018-09-25 Eskilstuna-7 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 7] 2140/5 B 2 14.5 99
2018-08-27 2018-08-27 Åmål-5 Eclipse S.S. Eclipse S.S.   [s 5] 2080/11 B 0 20.8 1133
2018-08-25 2018-08-25 Eskilstuna-9 Jas S.S. Jas S.S.   [v 8] 2140/8 D 0 15.7 121
2018-08-20 2018-08-20 Färjestad-2 Hera S.S. Hera S.S.   [s 3] 2140/11 C 7 18.2 885
2018-08-20 2018-08-20 Färjestad-3 Alenia S.S. Alenia S.S.   [s 5] 1640/7 D 0 19.0 590
2018-08-18 2018-08-18 Mantorp-3 Jas S.S. Jas S.S.   [v 8] 2140/10 D 4 15.6 107
2018-08-16 2018-08-16 Örebro-5 Eclipse S.S. Eclipse S.S.   [s 5] 2140/3 B 0 g 1562
2018-08-07 2018-08-07 Årjäng-2 Alenia S.S. Alenia S.S.   [s 5] 1640/6 D 5 17.7 660
2018-08-07 2018-08-07 Årjäng-6 Eclipse S.S. Eclipse S.S.   [s 5] 2140/3 D 0 19.6g 634
2018-08-03 2018-08-03 Örebro-2 Hera S.S. Hera S.S.   [s 3] 2100/12 C 6 18.0 1533
2018-07-26 2018-07-26 Lindesberg-3 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 7] 2160/6 B str
2018-07-26 2018-07-26 Lindesberg-9 Hera S.S. Hera S.S.   [s 3] 2140/2 D 7 18.0 2550
2018-07-19 2018-07-19 Arvika-7 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 7] 2100/6 C 6 15.8 604
2018-07-17 2018-07-17 Lindesberg-6 Jas S.S. Jas S.S.   [v 8] 2660/5 D 8 17.9 1161
2018-07-13 2018-07-13 Årjäng-1 Lansen S.S. Lansen S.S.   [v 5] 2140/1 D 0 g 868
2018-07-06 2018-07-06 Arvika-8 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 7] 2100/1 C 4 16.7 232
2018-06-27 2018-06-27 Åmål-9 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 7] 2080/4 C 0 g 679
2018-06-18 2018-06-18 Örebro-3 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 7] 1609/5 B 6 13.9 616
2018-06-18 2018-06-18 Örebro-5 Hera S.S. Hera S.S.   [s 3] 2140/9 B 6 19.5 572
2018-06-04 2018-06-04 Färjestad-6 Hera S.S. Hera S.S.   [s 3] 2140/2 C 0 19.6 244
2018-06-02 2018-06-02 Mantorp-4 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 7] 2160/15 B 0 14.9 1187
2018-05-28 2018-05-28 Färjestad-9 Alenia S.S. Alenia S.S.   [s 5] 2140/3 C str
2018-05-18 2018-05-18 Romme-1 Hera S.S. Hera S.S.   [s 3] 2140/11 D 8 18.7 1197
2018-05-16 2018-05-16 Solvalla-6 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 7] 1640/6 B 0 12.6 428
2018-05-15 2018-05-15 Örebro-8 Alenia S.S. Alenia S.S.   [s 5] 1609/8 D 0 16.0 866
2018-05-07 2018-05-07 Färjestad-1 Hera S.S. Hera S.S.   [s 3] 2140/6 D 0 g 168
2018-05-05 2018-05-05 Örebro-3 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 7] 2160/6 D 3 14.4 500
2018-05-01 2018-05-01 Åmål-8 Alenia S.S. Alenia S.S.   [s 5] 2080/4 D 4 18.5 255
2018-04-23 2018-04-23 Färjestad-3 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 7] 2140/1 D 1 15.0 234
2018-04-18 2018-04-18 Solvalla-3 Alenia S.S. Alenia S.S.   [s 5] 2140/6 C 4 17.3 794
2018-04-13 2018-04-13 Mantorp-5 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 7] 1640/7 D 7 14.8 1235
2018-04-09 2018-04-09 Färjestad-2 Alenia S.S. Alenia S.S.   [s 5] 2140/4 B 3 18.2 180
2018-04-06 2018-04-06 Örebro-5 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 7] 1609/12 D 0 15.9 1565
2018-03-21 2018-03-21 Färjestad-4 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 7] 2140/6 D 7 17.7 563
2019-10-14 2019-10-14 Färjestad-3 Hera S.S. Hera S.S.   [s 4] 2140/4 D 8 20.9g 504
2019-10-14 2019-10-14 Färjestad-4 Jas S.S. Jas S.S.   [v 9] 1640/8 D 0 14.5 806
2019-10-10 2019-10-10 Örebro-1 Caspar S.S. Caspar S.S.   [v 4] 2100/1 D 0 g 706
2019-10-03 2019-10-03 Örebro-4 Jas S.S. Jas S.S.   [v 9] 2100/5 B 6 15.5 630
2019-10-03 2019-10-03 Örebro-6 Lansen S.S. Lansen S.S.   [v 6] 2160/7 C 6 17.3 629
2019-10-03 2019-10-03 Örebro-10 Hera S.S. Hera S.S.   [s 4] 2100/3 D 0 g 565
2019-09-26 2019-09-26 Åmål-8 Hera S.S. Hera S.S.   [s 4] 2100/5 D 5 18.3 487
2019-09-23 2019-09-23 Örebro-2 Jas S.S. Jas S.S.   [v 9] 2100/9 C 0 16.9g 161
2019-09-23 2019-09-23 Örebro-3 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 8] 2100/8 D 0 15.3 725
2019-09-23 2019-09-23 Örebro-6 Lansen S.S. Lansen S.S.   [v 6] 2100/2 D 6 16.7 1000
2019-09-13 2019-09-13 Årjäng-4 Lansen S.S. Lansen S.S.   [v 6] 2140/12 D 6 18.3 1000
2019-09-13 2019-09-13 Årjäng-7 Caspar S.S. Caspar S.S.   [v 4] 2140/4 D str
2019-09-10 2019-09-10 Solvalla-4 Jas S.S. Jas S.S.   [v 9] 1640/4 D 0 15.1g 1000
2019-09-09 2019-09-09 Färjestad-5 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 8] 2140/1 D 4 14.1 326
2019-09-07 2019-09-07 Åmål-5 Hera S.S. Hera S.S.   [s 4] 2080/7 D 2 19.1 286
2019-09-05 2019-09-05 Örebro-4 Twist Lane Twist Lane   [v 5] 1609/6 C 4 15.5 44
2019-09-03 2019-09-03 Eskilstuna-2 Cornell S.S. Cornell S.S.   [s 4] 1640/7 D 0 17.7g 1180
2019-08-29 2019-08-29 Örebro-6 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 8] 2100/4 B 6 14.9 33
2019-08-27 2019-08-27 Romme-3 Jas S.S. Jas S.S.   [v 9] 1640/2 C 2 13.0 579
2019-08-27 2019-08-27 Romme-5 Cornell S.S. Cornell S.S.   [s 4] 2140/10 D 0 g 479
2019-08-16 2019-08-16 Örebro-4 Jas S.S. Jas S.S.   [v 9] 2140/4 D 0 18.4g 908
2019-08-12 2019-08-12 Mantorp-3 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 8] 1640/8 D str
2019-08-05 2019-08-05 Färjestad-5 Jas S.S. Jas S.S.   [v 9] 2140/13 C 0 g 487
2019-07-26 2019-07-26 Lindesberg-2 Lansen S.S. Lansen S.S.   [v 6] 2140/6 C 0 g 839
2019-07-26 2019-07-26 Lindesberg-3 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 8] 2140/11 C 5 15.6 696
2019-07-22 2019-07-22 Färjestad-3 Hera S.S. Hera S.S.   [s 4] 2140/4 D 0 24.3 1165
2019-07-22 2019-07-22 Färjestad-7 Cornell S.S. Cornell S.S.   [s 4] 2140/3 C 0 21.3g 674
2019-07-22 2019-07-22 Färjestad-10 Jas S.S. Jas S.S.   [v 9] 2640/7 D 6 16.0 517
2019-07-15 2019-07-15 Solvalla-5 Jas S.S. Jas S.S.   [v 9] 2140/6 D 2 17.3 591
2019-07-11 2019-07-11 Örebro-3 Cornell S.S. Cornell S.S.   [s 4] 2100/15 B 0 g 1000
2019-07-07 2019-07-07 Lindesberg-3 Hera S.S. Hera S.S.   [s 4] 2140/3 D 4 18.6 311
2019-06-27 2019-06-27 Örebro-7 Jas S.S. Jas S.S.   [v 9] 2609/11 D 8 16.8 271
2019-06-27 2019-06-27 Örebro-9 Lansen S.S. Lansen S.S.   [v 6] 2160/14 C str
2019-06-26 2019-06-26 Åmål-10 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 8] 2080/5 D 0 16.0g 1000
2019-06-17 2019-06-17 Färjestad-4 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 8] 2140/1 C 0 14.7 170
2019-06-17 2019-06-17 Färjestad-6 Engla S.S. Engla S.S.   [s 4] 2140/10 B str
2019-06-17 2019-06-17 Färjestad-7 Lansen S.S. Lansen S.S.   [v 6] 1640/4 D 0 19.6 634
2019-06-13 2019-06-13 Lindesberg-5 Caspar S.S. Caspar S.S.   [v 4] 2140/6 D 0 g 949
2019-06-09 2019-06-09 Eskilstuna-10 Jas S.S. Jas S.S.   [v 9] 2140/9 D 2 16.2 224
2019-06-06 2019-06-06 Lindesberg-2 Cornell S.S. Cornell S.S.   [s 4] 2160/11 C 0 20.9g 796
2019-06-06 2019-06-06 Lindesberg-10 Lansen S.S. Lansen S.S.   [v 6] 2140/1 D 6 16.9 396
2019-05-28 2019-05-28 Färjestad-3 Jas S.S. Jas S.S.   [v 9] 2140/12 D 6 16.6 351
2019-05-28 2019-05-28 Färjestad-8 Cornell S.S. Cornell S.S.   [s 4] 2140/10 C 8 18.3g 73
2019-05-27 2019-05-27 Lindesberg-3 Lansen S.S. Lansen S.S.   [v 6] 2140/4 C 3 18.9 113
2019-05-23 2019-05-23 Axevalla-7 Hera S.S. Hera S.S.   [s 4] 2140/8 D 0 21.7 907
2019-05-20 2019-05-20 Mantorp-6 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 8] 1640/7 C 3 12.4 108
2019-05-19 2019-05-19 Lindesberg-1 Jas S.S. Jas S.S.   [v 9] 2140/1 D 0 17.7 218
2019-05-13 2019-05-13 Åmål-7 Hera S.S. Hera S.S.   [s 4] 1680/12 D 0 17.7 1000
2019-05-07 2019-05-07 Eskilstuna-13 Jas S.S. Jas S.S.   [v 9] 2140/6 D str
2019-05-06 2019-05-06 Färjestad-6 Lansen S.S. Lansen S.S.   [v 6] 2140/1 D 0 g 686
2019-05-06 2019-05-06 Färjestad-7 Hera S.S. Hera S.S.   [s 4] 2140/5 D 0 g 534
2019-04-25 2019-04-25 Örebro-9 Lansen S.S. Lansen S.S.   [v 6] 2100/2 D str
2019-04-25 2019-04-25 Örebro-10 Hera S.S. Hera S.S.   [s 4] 2100/9 D 6 17.9 679
2019-04-24 2019-04-24 Solvalla-3 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 8] 2140/3 C 2 13.9 23
2019-04-15 2019-04-15 Mantorp-4 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 8] 2140/5 C 2 14.1 322
2019-04-05 2019-04-05 Axevalla-3 Jas S.S. Jas S.S.   [v 9] 2160/5 B 0 18.5g 220
2019-04-05 2019-04-05 Axevalla-6 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 8] 1640/2 C 2 12.6 442
2019-01-21 2019-01-21 Färjestad-5 Jas S.S. Jas S.S.   [v 9] 2140/1 A 0 g 214
2019-01-18 2019-01-18 Romme-6 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 8] 1640/9 D 0 14.8 361
2019-01-10 2019-01-10 Örebro-4 Cessna S.S. Cessna S.S.   [s 8] 2100/4 D 5 16.7 626
2019-01-10 2019-01-10 Örebro-8 Jas S.S. Jas S.S.   [v 9] 2100/7 B 0 20.5g 472
2019-01-07 2019-01-07 Färjestad-1 Cornell S.S. Cornell S.S.   [s 4] 2140/2 D 0 20.7 509
2019-01-07 2019-01-07 Färjestad-2 Hera S.S. Hera S.S.   [s 4] 2140/8 D 0 20.7 1047



ATG (Aktiebolaget Trav och Galopp) är inte innehavare till Gratistravtips.se, utan förser oss enbart med data om aktuella startlistor, hästar, tränare och kuskar.
Denna information tillhandahålls enligt samarbetsavtal med ATG. Samtliga rättigheter tillhör ATG. Inga bilder, texter eller sammanställd information, eller utdrag därav, får användas för kommersiellt bruk eller i övrigt i strid mot reglerna i lag (1960:729) om upphovsrätt till litterära och konstnärliga verk.
Gratistravtips.se har ett aktivt samarbetsavtal med Svenska Spel Sport & Casino AB samt AB Svenska Spel och marknadsför deras produkter.
Spel för dig som fyllt 18 år
Spelproblem? Ring Stödlinjen på 020-81 91 00 eller besök Stödlinjens hemsida: www.stodlinjen.se. Du kan även testa dina spelvanor på: Spelalagom.se